צריח מדיה לוגו שקוף

עקרון העקביות

עקרון העקביות | צריח מדיה

עקרון העקביות (consistency), הוא מונח מעולם הפסיכולוגיה וכלכלה התנהגותיות, כאשר המונח מתייחס לכך שכאשר אנו מתחילים דבר מה, אנו נתמיד בו בהמשך. 

מקור עקרון העקביות הוא בכך שאנו רוצים לשמור על אמינות כלפי עצמנו, ולכן כאשר לדוגמא הצהרנו על דבר מסוים, אנו נתמיד בו גם בהמשך, ויתרה מכך אפילו נשנה את דעתנו בהתאם לאותה הצהרה.

לדוגמא: אדם שהצהיר שהוא ימין כלכלי, הוא ימשיך להתמיד באותה הצהרה גם אם לפני כן הוא לא היה ימין כלכלי.

עקרון העקביות בשיווק 

בשיווק נעשה שימוש בעקרון העקביות כאשר נרצה להגדיל מכירות למשל. לדוגמא: כאשר לקוח מגיע אליכם לחנות ומבקש לרכוש מוצר מסוים לדוגמא טוסטר אובן. כאשר תשאלו את הלקוח האם מעניין אותו טוסטר אובן שמכין מהר, והלקוח יצהיר כן. אז תוכלו להציע לו דווקא את הטוסטר היוקרתי יותר שמכין מהר. ובכך הלקוח יישאר נאמן לאותה הצהרה וירכוש את המוצר היקר יותר.

קראו גם:

צריח מדיה | אייקון
אנחנו צריח מדיה
ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.
שתפו:
השאירו פרטים
מונחים שיעניינו אותך
אופטימיזציית יתר | צריח מדיה
אופטימיזציית יתר (Over Optimization) הוא מונח מתחום קידום אתרים כאשר המונח מתייחס לשימוש מוגזם בהתאמת האתר לדרישות של גוגל. אופטימיזציית יתר באה לידי ביטוי במספר...
לונגטייל - צריח מדיה
לונגטייל (Long Tail) הוא מונח מתחום קידום אתרים SEO, כאשר המונח מתייחס אל מילות מפתח זנב ארוך והשימוש בהם עבור קידום האתר. לונגטייל יקרא כזה...
TOM (טופ אופ מינד) | צריח מדיה
המונח TOM (טופ אופ מינד) הוא מונח מעולם ייעוץ אסטרטגי המתייחס אל הדרך שבה הלקוח רואה את המותג ועל סדר דירוג החשיבות במוחו של הצרכן.לדוגמה:...
מלכודת דבש באלמנטור | צריח מדיה
אחת הבעיות הכי מטרידות של בעלי אתרים, הוא עומס ספאם על האתר. בשנים האחרונות בעלי אתרים מקבלים פניות רבות מטפסי יצירת קשר באתר, מכל מיני...
טקסט חבוי | צריח מדיה
טקסט חבוי (Hidden Text) הוא מונח מעולם קידום אתרים, כאשר המונח מתייחס אל טקסט מוחבא מעיני גולשים אנושיים. לדוגמה: טקסט לבן על רקע לבן אינו...
אנקור טקסט | צריח מדיה
אחד משלושת הפרמטרים החשובים של קידום אתרים הוא קישורים יחד עם אופטימיזציה טובה ותוכן רלוונטי. וברור שקישורים עוזרים לדירוג האתר בגוגל, ואפילו גוגל עצמם ציינו...
היוריסטיקת הזמינות | צריח מדיה
המונח היוריסטיקת הזמינות מתייחס אל הדרך שבה אנו מודדים סבירות שיקרה אירוע מסוים על סמך הפעמים בהם נחשפנו אל אותו אירוע, ללא קשר לתדירותו בפועל....
רגל בדלת | צריח מדיה
רגל בדלת הוא מונח מעולמות השיווק והשכנוע, כאשר המונח מתייחס אל טכניקת שכנוע באמצעות בקשה קטנה, כאשר המטרה היא לשכנע את האדם שממול להסכים לבקשה...
נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button