כאנשי שיווק הבנו את המצוקה של בעלי העסקים, שמשקיעים לא מעט כסף בפרסום העסק שלהם, אך התוצאות בוששות מלהגיע, ולא תמיד הם יכולים להצביע על נקודה ספציפית שגרמה לפרסום להיכשל. ובכל זאת, זה משהו שחוזר על עצמו שוב ושוב וקיים אצל מרבית העסקים בישראל. ואם נעצור לרגע ונדבר בפתיחות, אז תענו לי רגע בכנות: במה אתם שונים מהמתחרים שלכם? (כן, גם המתחרים שלכם מקצועיים, אמינים ויפים והמחיר שלהם פיקס). בפרסום עם אסטרטגיה מדויקת לעסק שלכם אתם לא רק תיהיו שונים מהמתחרים שלכם, אלא גם תיהיו ההשראה של המתחרים שלכם..