ברוכים הבאים לצריח מדיה

קניית קישורים איכותיים לקידום האתר

מחפשים קישורים איכותיים לקידום האתר שלכם? הכירו את מערכת קניית קישורים אונליין מבית צריח מדיה שיקדמו את האתר שלך גבוה בגוגל!

היי, אני שלמה ראש מקדם ובונה אתרים כבר כמעט עשור. בניתי וקידמתי מאות אתרים במגוון רחב של נושאים כולל בתחומים הכי תחרותיים במדינת ישראל, בניתי אתרים דינמיים ומערכות מורכבות ובניתי אסטרטגיות למותגים מובילים כולל בין היתר אסם-נסטלה, בנק פאג”י, מפעל הפיס ועוד מותגים גדולים נוספים ומוכרים. 

כמקדם אתרים, הבנתי את הצורך כל העת בבניית קישורים חדשים לאתר כדי להתקדם בגוגל ולנצח בתחרות. למרות ההיצע הקיים כיום לרכישת קישורים, נראה שעדיין יש מחסור בקישורים איכותיים בכל תחום ובכל נישה כדי לקדם את האתר.

בדיוק עבור זה יצרתי את המערכת של צריח מדיה, כדי לאפשר הזמנת קישורים חדשים ממגוון אתרים ובדגש על אתרים מושקעים ובעלי ציון דירוג גבוה.

מה אנחנו יכולים להציע לכם?

קניית קישורים חדשים לדירוג גבוה בגוגל

לבנות קישורים אפשר גם בחינם, קישורים איכותיים עם דירוג זו כבר המומחיות של צריח מדיה
עיצובים חדשניים ומרעננים עם חווית משתמש גבוהה
תנועה של עשרות אלפי גולשים בחודש מהאתרים שלנו
אתרים עם ציוני DR/UR גבוהים שמצביעים על איכות האתרים
אתרים עם ותק מכובד שיקדמו אתר האתר שלך
האתרים שלנו

צפו באתרים נבחרים מבית צריח מדיה

התרשמו מהתוצרים של צריח מדיה במיתוג, אסטרטגיה ובניית אתרים
6
unme - קידום בגוגל
24
סטודיו מוטיב
פרשת יהדות
פרשת יהדות
2
מגזין בר אילן
8
GENTOO
איך בונים קישורים?

צפו בסרטון בו אנו מסבירים הכל

200 גורמי הדירוג של גוגל

למה צריך בכלל קישורים לאתר?

הכל על קניית קישורים

קישורים הם עדיין המדד החזק ביותר עבור דירוג אתר בתוצאות החיפוש בגוגל

שלושת המדדים החשובים של קידום אתר הם תוכן, אופטימיזציה וקישורים. את המנגינה הזו מכיר כל מקדם וכל בעל עסק שעושה בעצמו את קידום האתר של העסק. במדריך קידום אורגני פירטתי מעל 200 גורמי דירוג משמעותיים המשפיעים על דירוג תוצאות החיפוש. בכל הנוגע לתוכן ואופטימיזציה, יש לנו שליטה מלאה על הנעשה באתר וכל אתר שמכבד את עצמו בונה תוכן איכותי ורלוונטי ודואג לבצע אופטימיזציה נכונה לאתר עוד בשלבים הראשונים של קידום האתר.

הבעיה מתחילה בקישורים. למרבה הצער אין לנו שליטה על אתרים אחרים כדי לקבל מהם קישורים בכיד המלך, ולכן יש צורך כל הזמן בקניית קישורים חדשים לאתר כדי להתקדם בגוגל. נוסיף את העובדה כי ההיצע הקיים כיום בשוק הינו קטן יחסית, ואת העובדה כי החלק הארי של אותם קישורים הם למעשה אתרי חדשות ומקומונים ונקבל צורך ממשי באתרים רלוונטיים ספציפית בתחום העיסוק של האתר שלכם.

האלגוריתם של גוגל עובד שעות נוספות. מיטב המוחות ומיטב המהנדסים בעולם בגוגל כדי להפוך את מנוע החיפוש לרלוונטי ביותר עבור הגולשים. ככל שגוגל מתקדמים יותר, כך קישורים פחות איכותיים שבעבר היו עובדים, כיום אינם משפיעים על דירוג תוצאות החיפוש. מעבר לזה גוגל בוחנים כל קישור בקפידה וכיום גוגל יודעים לספור את כמות הקישורים הנכנסים לאתר ואת קצב תדירותם ואת איכות הקישורים הנכנסים לאתר. 

הסוד החשוב ביותר של קישורים הוא קישורים מאתרים רלוונטיים באותו תחום או נישה של האתר. לדוגמה: אתר עורך דין צריך לקבל קישורים ספציפית מאתרים בתחום המשפט. אם אותו את של עורך דין יקבל קישור מאתר של חשמלאי למשל, ברוב המקרים לא תיהיה השפעה לאותו קישור, ובמקרים מסוימים גוגל עלולים לחשוד כי מדובר במניפולציה ולכן האתר עלול להיות מושפע לרעה בעקבות אותם קישורים.

ישנם עשרות/מאות מדדים בהם גוגל בוחנים את איכות הקישורים ואת הרלוונטיות שלהם אל האתר המקושר. להלן כמה טיפים עבור בניית קישורים באתר:

  • כמות הקישורים הנכנסים – חשוב לקבל כמה שיותר קישורים מאתרים איכותיים ורלוונטיים.
  • כמות דפים מקשרים – כמה דפים מקשרים מכל דומיין? רצוי לשמור על איזון ביחס של 1-3 קישורים מכל דומיין.
  • גיל הדומיין המפנה – חדש? ותיק?
  • האם הדומיינים מפנים מאותו כתובת IP – מבחינת גוגל 10 אתרים מאותה כתובת IP ייחשבו אתר אחד.
  • סמכות ומוניטין – מהי סמכות העמוד המקשר ומהו מוניטין של הדומיין המקשר.
  • הקשר – האתרים המקשרים צריכים להיות בנושאי האתר.
  • מיקום הקישור באתר – האם הקישור הוא מדף תוכן? עמוד אורח? קישור מדף הבית? קישור פוטר? וכיוצ”ב
  • קישורים ממודעות ממומנות – לרוב יקבלו עדיפות נמוכה מבחינת גוגל.
  • אתרים רשמיים – אתרים עם סיומת GOV או EDU (אתרי ממשל ואתרי חינוך) נחשבים לרשמיים ובעלי אמינות.
  • מאמרי תוכן – גוגל יבדקו את איכות התוכן באותו מאמר, גיל המאמר, כמה תנועה יש לאותו מאמר ועוד.
  • מספר הקישורים היוצאים מעמוד – רצוי לשמור על יחס של 1-3 קישורים חיצוניים מכל עמוד.
  • מיקום הקישור בעמוד – בתחילת המאמר, באמצע המאמר או בסיום המאמר.
  • כמות מילים במאמר – מאמרים ארוכים ומקיפים שווים יותר מקישור מאמר בן 450 מילים (שזה בעיקר כדי לצאת ידי חובה).
  • טראפיק מקישורים – אולי המדד הכי חשוב בקידום אורגני עם קישורים הוא כמה גולשים מקליקים בפועל על האתר המקושר.
  • מיקום מדינה של דומיין מקשר – אין סיבה שאתר ישראלי יקבל קישורים מגרמניה.
  • מילת מפתח בכותרת העמוד המקשר
  • מהירות האתר המקשר
  • סוג הקישור – האם הקישור הוא Dofollow או Nofollow (כלומר: האם הקישור ממליץ או לא ממליץ עליכם)
  • קישורים צולבים – רצוי להימנע מזה ככל הניתן.
  • אתרי זבל – לעולם לא, גם לא בחינם.
  • אתרים שליליים – אתרי מבוגרים, הימורים וכל מה שיגרום לאתר שלכם להיזרק אל סל המחזור של גוגל.
    קישורי
  • פורום/תגובות/ווידג’טים/אינדקסים – אלו נחשבים לקישורים ברמת איכות נמוכה.
  • קישור תמונה – בקישור כזה רצוי לתאר את התמונה בטקסט אלטרנטיבי.
  • שיתופי פעולה – מבחינת גוגל הסתרת קישורי שותפים עלול להוות הונאה.
  • ייחוס כותרת קישור – מהי מילת המפתח שתופיע במעבר עכבר על הקישור.
  • אנקור טקסט – שימוש מוגזם בטקסט עוגן יכול להצביע לגוגל על ניסיון מניפולציה. רצוי לגוון ככל האפשר באנקור טקסט.
  • הפניות 301 – קישורים דרך הפניות 301 מעמוד או אפילו 301 מדומיין מסוים יכולים לסייע להתקדמות האתר, ככל והקישור רלוונטי ובאותו הנושא של האתר המקושר.
  • גיוון בקישורים – בסופו של דבר, רצוי לגוון ככל האפשר. אתר צריך לקבל גם קישורי Dofollow וגן קישורי Nofollow. גם קישורים מאתרים חלשים יחסית, וגם קישורים מאתרים חזקים. גם אנקורים מדויקים וגם אנקורים אקראיים ועל שם המותג.
  • תדירות הקישורים – באיזו תדירות האתר מקבל קישורים. זרימת קישורים לא טבעית לאתר – כמו למשל 50 קישורים ביום מאתר שמקבל בקושי קישור לחודש, תיראה לא אמינה ועלולה לגרום נזק לאתר.

החזון שלי הוא להקים מערכת גדולה יותר וחכמה יותר של קישורים איכותיים עבור קידום האתר. הדגש הוא לא רק על לדוג דומיינים שמתפנים עם פרופיל קישורים כזה או אחר, אלא ליצור ערך אמיתי בתוך אותם אתרים, כדי שאתם תוכלו לקבל קישור אמיתי מאתר חזק, עם טראפיק ובעל ערך שיקדם את האתר שלכם בגוגל.

כך למשל השקעתי באתר פרשת יהדות (אותו תוכלו להזמין באתר) בעשרות אלפי דפים בכל נושאי יהדות וחרדים, והאתר נהנה מטארפיק עצום של מעל 70K כניסות בחודש והמספרים רק ממשיכים וגדלים. או באתר Cleaning Company בו ישנם עשרות מדריכים פרקטיים בכל תחומי הניקיון. 

בין לקוחותינו

מגוון הלקוחות של צריח מדיה