צריח מדיה לוגו שקוף

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית | צריח מדיה

אתר אינטרנט הוא חלון הראווה של עסק. מחקרים רבים מראים שלפני שאנו רוכשים שירותים או מוצרים מסוימים מעסק, אנו נחפש את העסק בגוגל ונבקר באתר העסק. אם האתר יראה טוב ומעניין, נתרשם לטובה ונרכוש מוצרים מהאתר. אבל אם האתר יראה רע והמסרים השיווקיים לא ידברו אלינו כנראה שנסגור את האתר ונחפש עסק אחר. 
בעידן הדיגיטל שהכל קורה כאן ועכשיו, יש למעט זמן כדי להרשים את הלקוח ולשכנע אותו לרכוש דווקא אצלנו ולא אצל המתחרים.

במאמר הבא נדבר על בניית אתר תדמית, מה זה אתר תדמית, איך בונים אתר תדמית, מה צריך שיהיה בתוך האתר וגם על השירות של צריח מדיה. 

מה זה בכלל אתר תדמית?

אתר תדמית הוא בראש ובראשונה הפנים שלכם באינטרנט. אתר הוא המקום שבו לקוחות יוכלו להכיר אתכם, לראות מי אתם ואילו שירותים ומוצרים אתם מציעים. מכיוון שכך, המטרה המרכזית היא להציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ולספר את סיפור המותג שלכם באופן שלא משאיר מקום לספק. 

בנוסף אתר תדמית משמש מעין כרטיס ביקור דיגיטלי שדרכו לקוחות העסק יוכלו ליצור אתכם קשר, וכן לקבל פרטים בסיסיים על העסק שלכם. בשונה מבניית אתר איקומרס, בבניית אתר תדמית אין מכירת מוצרים אונליין אלא בעיקר משמש חלון ראווה של העסק. 

בניית אתר תדמית – מה צריך שיהיה בתוך האתר?

החלק החשוב ביותר לפני בניית אתר תדמית, הוא להבין למי אנחנו פונים ואילו מסרים שיווקים נרצה להציג ללקוחות באתר. זה למעשה נקרא אסטרטגיית בניית אתרים כאשר המטרה המרכזית היא להכיר את קהל היעד שאליו פונה העסק. לדוגמה: קוסמטיקאית המציעה שירותי בניית ציפורניים ולק ג'ל תפנה ללקוחות באתר בשפה נשית ורכה. או בית דיור מוגן יתנו דגש על בהירות המסרים באתר וכן יעשו שימוש בפונטים גדולים ובאותיות ברורות המתאימות לקהל היעד. 

דגש נוסף שכדי להכין קודם בניית האתר, הוא הכנת חומרים שיווקיים איתם אפשר להשתמש באתר. לדוגמה: גלריית תמונות לפני ואחרי, פרויקטים נבחרים, המלצות חמות של לקוחות, סרטוני תדמית של העסק, מידע אודות העסק או בעל העסק וכיוצ"ב. 

עיצוב אתר, אתר סגול

הדפים הבסיסיים באתר תדמית

כל אתר תדמית מכיל מספר עמודים מרכזיים שהם משמשים כבסיס של האתר. תמיד ניתן לבקש מחברת בניית האתר שתוסיף עמודים נוספים בהתאם לצרכים העסקיים של העסק שלכם. העמודים הבסיסיים בעת בניית אתר תדמית:

  • דף הבית – הוא למעשה העמוד המרכזי של האתר אליו יגיעו הלקוחות בעת הביקור הראשון באתר. מטרת דף הבית היא לרכז את מה המידע הרלוונטי, בצורה מתומצתת ומדויקת שתדבר בול לקהל היעד. החלק החשוב בדף הבית, הוא לתת ללקוח את הסיבה למה לבחור דווקא בכם ואיך אתם שונים מהמתחרים שלכם. במילים אחרות: לשכנע את הלקוח שאתם הדבר המתאים ביותר עבורו.
  • דף אודות – המטרה היא לספר מי אתם ומה העסק שלכם עושה. לא אחת אני נתקל באתרים שמפרטים בדף אודות את קורות החיים שלהם. זה לא רק המטרה לספר את היסטוריית העסק, אלא דף אודות אמור לשמש גושפנקה עבור הלקוח למה לבחור דווקא בכם.
    בדף אודות אפשר לשלב למשל את הערכים החשובים שהעסק שלכם מייצג, את החזון העסקי שלכם ולספר כמה אכפת לכם מהלקוחות וכמה אתם פועלים כל העת כדי לשפר ולהשתפר. 
  • דף שירותים – המקום בו הלקוחות יוכלו להתרשם מהשירותים הנפלאים שאתם מציעים ללקוחות, ולפרט את רשימת השירותים שלכם ואת התועלות שיצא ללקוח עבור כל שירות שאתם מציעים.
  • גלריה – לא תמיד חובה להשתמש בגלריה, אבל בהחלט גלריית תמונות או סרטונים מקוריים של העסק יכולים להמחיש ללקוח בצורה ויזואלית את התועלת שהוא הולך לקבל אם יעבוד איתכם. לדוגמה: חברת ניקיון יכולה לשלב תמונות של בתים לפני ואחרי הניקיון כדי להמחיש את התועלת שהחברה יכולה לייצר עבור הלקוח.
  • המלצות – לקוחות שממליצים בחום ובאהבה הם הנכס החשוב ביותר עבור עסק והלקוחות הללו משמשים רמקול שמפיץ את הייחודיות שלכם. מעבר לזה, המלצות עובדות על אפקט הוכחה חברתית בכך שלקוח פוטנציאלי רואה 100 המלצות אותנטיות של לקוחות, הוא מבין שכדאי ומומלץ לעבוד דווקא איתכם.
    המלצות יכולות להיות המלצות טקסט מתוך העמוד העסקי שלכם בפייסבוק או בגוגל, זה יכול להיות צילומי מסך של לקוחות מפרגנים, או הכי טוב המלצות וידאו בהם לקוחות אומרים בקולם שלהם איך העבודה איתכם הייתה חווית נעימה וכיפית.

בניית אתר תדמית, בלוג לדוגמה
  • בלוג – בלוג הוא המקום בו אתם משתפים את הלקוחות שלכם בטיפים מקצועיים וסודות מאחרי הקלעים של העסק. מעבר לזה בלוג משמש גם המקום שלכם לעדכן את הלקוחות על מוצרים או שירותים חדשים בעסק או על עדכון בשעות הפעילות במידה וישנם שינויים. היתרון של בלוג מקצועי עם כתבות תוכן עשירות ומעניינות, הוא בכך שהכתבות הללו מגיעות אל קהל רחב שמחפש לקבל מידע אודות התחום שלכם. למשל באתר של סוגת תמצאו מגוון עצום של מתכונים לאפייה ובישול מרתקים, ובכך סוגת זוכה בחשיפה רחבה ובחינם..
  • צור קשר – עמוד יצירת קשר הוא עמוד עם מטרה אחת בלבד: לגרום ללקוח ליצור קשר או להשאיר פרטים. בדף צור קשר נאפשר ללקוח ליצור קשר טלפונית, במייל, בוואטסאפ או להשאיר פרטים. בנוסף אפשר להציג את כתובת העסק על המפה ודרכי ניווט מהירים בוויז אל בית העסק. 

בניית אתר תדמית – האפשרויות שלכם

לבנות אתר אפשר גם בחינם. אם תרצו תוכלו לקרוא ולצפות במדריכים הרבים שלי בבלוג ובערוץ היוטיוב של צריח מדיה החל מאיך רוכשים דומיין ואיך מקימים אתר בשרת, דרך בניית אתר באלמנטור ואפילו עד לטיפים איך לשנות פונטים בוורדפרס. יתרה מכך, ישנם אפשרויות רבות לבניית אתר בחינם באמצעות מגוון פלטפורמות עולמיות ומקומיות כאחת. אז למה בכלל לבחור בחברת בניית אתר תדמית ולא לעשות לבד?

התשובה היא: אסטרטגית בניית אתר. בונה אתרים מנוסה שבנה מאות או אלפי אתרים בחייו, בקיא בצרכים העסקיים של עסק, יודע אילו אלמנטים ואזורי תוכן לשלב, יתאים את התוכן והמסרים השיווקיים בשפה נעימה, קלילה ובגובה העיניים. מעבר לזה ההתעסקות של לבנות אתר לבד ללא ידע מוקדם עלולה לגזול מכם זמן יקר שבזמן הזה תוכלו להתפנות לפיתוח העסק והבאת לקוחות חדשים לעסק. 

אנחנו צריח מדיה

נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. עם ניסיון של בניית מאות אתרי תדמית, בקיאות בכל עולמות פיתוח אתרים תדמיתיים ודינמיים כאחד אנו נוכל לבנות עבורכם אתר תדמית שמדבר אל הלקוחות שלכם ונוגע בהם. אנו נספר את הסיפור העסקי שלכם, נבליט את הבידול הייחודי של העסק שלכם וניתן ללקוחות את כל הסיבות למה לבחור דווקא בכם. והכל בעיצוב נעים או רועש מותאם אישית בדיוק עבור העסק שלכם. 

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם הזדמנויות עסקיות חדשות ואסטרטגיה לבניית אתר תדמית מותאם אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206

קראו גם:

צריח מדיה | אייקון
אנחנו צריח מדיה
ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.
שתפו:
השאירו פרטים
מה חדש באתר?
נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button