בניית אתר מכירות

בניית אתר מכירות | צריח מדיה

קצת מספרים: 92% מהישראלים גולשים באינטרנט על בסיס קבוע. בעקבות משבר הקורונה יותר ממיליון ישראלים קנו באינטרנט לראשונה בחייהם. 65% מהישראלים הצהירו שימשיכו לקנות אונליין גם לאחר סיום משבר הקורונה. כמות הקנייה באונליין גדלה משנה לשנה בעשרות אחוזים ובתחומים מסוימים המספרים מגיעים לצמיחה של מאות אחוזים.

אם בעבר השאלה של בעלי עסקים הייתה האם לבנות אתר או לא לבנות אתר, הרי שהיום כבר ברור לכל שאתר לעסק הוא כורח המציאות והשאלה היא לא האם לבנות אתר, אלא איזה אתר לבנות ואיך להפוך את האתר לממיר וכזה שמייצר לעסק הכנסה נוספת.

במאמר בניית אתר מכירות הבא נדבר על איך בונים אתר מכירות שמייצר לעסק הכנסה נוספת ומהם הדגשים החשובים בעת בניית אתר מכירות.

חווית קנייה היא שם המשחק

אם אתם נמנים על 65% מהישראלים שמבצעים רכישות באינטרנט, אז קרוב לוודאי שמתם לב להבדלים המהותיים בין סוגי אתרי המכירות השונים בהם אתם מבצעים רכישות. בעוד אתרים מסוימים חושבים בעיקר איך להקל עליכם את תהליך הרכישה, באתרים אחרים דווקא אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים דקות ארוכות בניסיון להבין את אופן השימוש באתר. 
למשל: חלק מהאתרים מאלצים אתכם לבצע הרשמה מוקדמת באתר לפני רכישה, מה שבהרבה מקרים גורם ללקוחות לנטוש את האתר, כי בינינו למי יש כוח למלא סיסמאות (ועוד לזכור את הסיסמאות! של כל אתר שגלשתם בו?) ולמי יש כוח לבצע אימות במייל ולחזור שוב לאתר ואז לחפש שוב את עגלת הקניות וכו' וכו'. 

בסופו של דבר כבעלי עסק שמחליטים כעת להיכנס אל עולמות האונליין ולהנגיש את המוצרים שלכם לקהל הרחב באינטרנט, חשוב לתת דגש בראש ובראשונה קודם כל לחווית משתמש טובה, מהירה וקלילה, וכמה שפחות לאלץ את הגולשים למלא פרטים שאינם נחוצים עבור ההזמנה.

מבחר תפוחים

בניית אתר מכירות – היצע רחב או היצע קטן?

אני יודע שאינטואיטיבית תספרו לי שכנראה אם תציעו מבחר גדול יותר של מוצרים אז הלקוחות יקנו יותר… 

אבל מסתבר שזו טעות נפוצה של עסקים רבים, ובשנים האחרונות יש יותר מחקרים שמצביעים שדווקא מבחר מצומצם של בין 3-5 מוצרים על כל סוג מוצר יגרום ליותר רכישות דווקא משום שהוא מקל על הגולש להבין מה כל מוצר עושה ואף מאפשר לגולש את פערי המחירים.

ולכן, הכלל הראשון באתר שלכם, הוא כמה שיותר לפשט את תהליך הקנייה ואת תהליך קבלת ההחלטה. 

המשוואה פשוטה: קבלת החלטה מהירה = יותר בכסף בקופה שלכם.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

להעמיס במידע? לא תמיד זה נותן לכם יתרון, בבניית אתר מכירות לפעמים דווקא מידע מתומצת שנוגע ספציפית לרכישת המוצר או לפונקציות המוצר, יעיל יותר ורלוונטי יותר מאשר מידע מפורט שלא אומר הרבה למשתמשים.

למשל: בעת רכישת מקרר תוכלו לפרט את מפרט המנוע, קיבולת ייחודית וכמה סיבובים המנוע עושה בשנייה, בעוד מה שמעניין את הלקוח זה מקרר שיכול להכיל את הקניות השבועיות של הבית וכזה שלא הולך להתקלקל בקלות.

אם בכל זאת חשקה נפשכם לפרט מידע מלא, כדי להדחיק את המידע המפורט למיקום פחות בולט לעין ולהדגיש דווקא את הנקודות הנחוצות שחשובים ללקוח.

הנעה לפעולה - Call To Action

הנעה לפעולה – מנוע הכסף שלכם

ומעל הכל, החלק המרכזי ביותר והחשוב בעת בניית אתר מכירות, שהוא זה שיגרום לבסוף ללקוח להחליט האם לרכוש מכם או לא לרכוש, הוא הנעה לפעולה.

הנעה לפעולה (Call To Action), הוא למעשה החלק שלכם באתר שבו אתם נותנים ללקוח סיבה לרכוש מכם. זה יכול להיות מקדמי מכירות כמו מבצעים והנחות מיוחדים לרוכשים באתר, זה יכול הבטחה שיווקית של המוצר כמו למשל אחריות לשנה שלמה או למשל משלוח מהיר תוך 24 שעות או משלוח חינם מעל סכום X כדי לגרום ללקוח למלא עוד מוצרים בעגלת הקניות.

מה צריך להיות בכל אתר מכירות?

אתרי מכירות הם די דומים במבנה שלהם אחד לשני, אך לכל עסק יש את הצרכים הספציפיים שנוגעים לעסק, אך בגדול אלו העמודים הנחוצים לכל אתר מכירות:

  • עמוד חנות – בו יופיעו קטגוריות המוצרים השונות באתר, מוצרים במבצע, מוצרים פופולריים ועוד.
    לרוב יש גם לשלב מסננים חכמים בחנות כמו למשל סינון לפי מחיר, גודל, תכונות וכיוצ"ב וזאת כדי להקל על הגולשים למצוא את מבוקשם בקלות.
  • עמוד קטגוריית מוצר –  הוא למעשה ארכיון מוצרים של כל קטגוריה וקטגוריה באתר, כך שיוצגו בעמוד הארכיון רק המוצרים המשויכים ספציפית לקטגוריה הרלוונטית
  • עמוד מוצר – עמוד שיכלול את פרטי המוצר – שם המוצר, כמה מילים על המוצר, תמונה או גלריית תמונות של המוצר, מחיר, מחיר מבצע וכיוצ"ב.
    כמו כן רצוי לשלב גם מוצרים דומים או מוצרים משלימים כדי לאפשר לגולשים למצוא עוד דברים שיעניינו אותם ויעזרו להם בקבלת החלטת הקנייה.
  • החשבון שלי – עמוד בו יוכל כל לקוח שרכש באתר לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלו, לקבל מידע אודות עדכונים בחנות, לשנות את הפרטים האישיים שלו וכן, לשכפל הזמנה קיימת.
  • סל הקניות – עמוד שמרכז את כל מה שהלקוח בחר בחנות, וכן יוכל להוסיף כמות, להסיר מוצרים ועוד.
  • תשלום – עמוד בו יכול הלקוח להשלים את הרכישה, ע"י ביצוע תשלום.

במידה והתשלום מתבצע דרך כרטיס אשראי/ביט, יש לבצע את החיבור עם ספק הסליקה שלכם.

בניית אתר מכירות עם צריח מדיה

בצריח מדיה אנו אתרי מכירות ממירים, כאלו שגורמים ללקוח להוציא את כרטיס האשראי שלו ולרכוש מכם מוצרים.

אבל זה לא נעשה באמצעות כפתור קסם, אלא באמצעות חשיבה אסטרטגית, הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח וניסיון של מאות אתרי מכירות שמובילים אותנו לבניית הנוסחה הנכונה עבור בניית אתר מכירות טובים וממירים.

מה אנחנו מציעים?

כפי שפתחנו את המאמר, אם בעבר השאלה הייתה האם להקים אתר, הרי שהיום ברור שהשאלה איזה אתר להקים. אך מאידך הבנו שישנם לא מעט בעלי עסקים קטנים שמתקשים להשקיע סכומים גדולים באתר המכירות למרות הנחיצות חובה, ולכן יצרנו שני מסלולים לבעלי אתרים:

  1. המסלול הרגיל – אנו בונים עבורכם אתר מכירות בהתאמה אישית, כזה שמייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ומציג את חווית הקנייה הטובה ביותר עבור הלקוח שלכם.
  2. המסלול לעסקים קטנים – כדי להקל מעליכם את כל התהליך, יצרנו במיוחד עבורכם מספר תבניות אתרים מוכנות לשימוש ובהתאם לסוג העסק שלכם. למשל: אתרים לירקנים, למעדניות וכיוצ"ב כך שתוכלו להשתמש הישר בפלטפורמה שבינינו ללא השקעה על בניית האתר אלא רק עבור תחזוקה ואחסון.
בניית אתרי מכירות אונליין | צריח מדיה

קייס סטאדי 

סלנה ביוטי הוא מכון קוסמטיקה בשרון, המשלב בין קורסים מקצועיים ומוכרים ע"י משרד העבודה והרווחה לבין חנות מוצרים לקוסמטיקאיות מקצועיות. את אתר סלנה ביוטי בנינו תוך שילוב בין שתי הנקודות הללו, כך שיצרנו אתר דינמי חכם שמצד אחד פתוח לקהל הרחב ומאפשר הרשמה לקורסים המצוינים של סלנה וכן רכישת מוצרים לשימוש פרטי, ומאידך משלב את חנות המוצרים המקצועיות לקוסמטיקאיות רשומות.

באתר ניתן ליהנות מחווית משתמש קלה וכיפית, תוך שימוש בעיצוב חדשני, אסתטי ומרענן, דרך מהירות גלישה מהירה, והכל בצורה מסודרת וקלה להתמצאות עבור כל לקוח המבקר באתר.

אנחנו כאן כדי לבנות לכם את אתר המכירות האולטימטיבי 🙂

צריח מדיה | אייקון
אנחנו צריח מדיה
ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.
שתפו:
השאירו פרטים
מה חדש באתר?
נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button