צריח מדיה לוגו שקוף

פירורי לחם

פירורי לחם | צריח מדיה

המונח פירורי לחם (Breadcrumbs) מתייחס לאזור הניווט הפנימי בתוך אתר כאשר המטרה המרכזית היא לסייע לגולשים להתמצאות בתוך אתר, ולהבין היכן הם נמצאים באתר ואיך לחזור אל דף הבית שהוא הדף המרכזי באתר. 

אתרים רבים עושים שימוש בפירורי לחם, וגוגל מתגמל אתרים שעושים בו שימוש בשל העובדה כי הדבר תורם לשיפור חווית המשתמש באתר.

מקור הביטוי פירורי לחם?

מקור הביטוי "פירורי לחם" הוא מאגדות הילדים Hansel and Gretel ובעברית אגדת עמי ותמי שבאגדה מסופר על עמי ותמי שפיזרו פירורי לחם לאורך כל המסלול שלהם ביער, כדי לזכור את הדרך חזרה אל הבית. גם באתר פירורי לחם עוזרים לגולש לחזור בקלות אל דף הבית. 

פירורי לחם באתר לדוגמא | צריח מדיה

היכן פירורי הלחם יופיעו באתר?

פירורי לחם באתר יופיעו לרוב בחלק העליון של כל דף תוכן באתר הכוללים עמודים, פוסטים, קטגוריות, מוצרים וכיוצ"ב. לדוגמא לאיך יוצגו פירורי הלחם באתר: 

  • ראשי > קטגורית פוסטים > שם הפוסט (עבור פוסטים)
  • ראשי > שם העמוד (עבור עמודים)
  • ראשי > קטגוריית מוצר > שם המוצר (עבור מוצרים)

איך מוסיפים פירורי לחם לאתר?

בתוספי SEO כמו תוסף יוסט למשל, פירורי הלחם מופיעים בהגדרות התוסף ויש להפעילם כדי לעשות בהם שימוש.

לאחר הפעלת ההגדרה, יש להוסיף את אזור פירורי הלחם בתוך עמודי התוכן בחלק העליון מעל או מתחת לכותרת הראשית. 

יש להיכנס אל לוח הבקרה > יוסט > תצוגת חיפוש > פירורי לחם ולהפעיל את ההגדרה. כמו כן ניתן גם לשלוט על התצוגה כמו למשל סוג המפריד, הדגשה, ארכיון מקשר וכיוצ"ב.

הוספת פירורי לחם באלמנטור

באלמנטור ניתן להוסיף פירורי לחם באמצעות הוספת אלמנט פירורי לחם שמופיע בצד ימין ברשימת האלמנטים תחת לשונית אתר.

כמו כן, רצוי להתאים את צבעי פירורי הלחם לצבעי קישור, כדי לסייע לגולשים להבין שפירורי הלחם לחיצים ומנווטים אל דף הבית. 

קראו גם:

צריח מדיה | אייקון
אנחנו צריח מדיה
ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.
שתפו:
השאירו פרטים
מונחים שיעניינו אותך
אופטימיזציית יתר | צריח מדיה
אופטימיזציית יתר (Over Optimization) הוא מונח מתחום קידום אתרים כאשר המונח מתייחס לשימוש מוגזם בהתאמת האתר לדרישות של גוגל. אופטימיזציית יתר באה לידי ביטוי במספר...
לונגטייל - צריח מדיה
לונגטייל (Long Tail) הוא מונח מתחום קידום אתרים SEO, כאשר המונח מתייחס אל מילות מפתח זנב ארוך והשימוש בהם עבור קידום האתר. לונגטייל יקרא כזה...
TOM (טופ אופ מינד) | צריח מדיה
המונח TOM (טופ אופ מינד) הוא מונח מעולם ייעוץ אסטרטגי המתייחס אל הדרך שבה הלקוח רואה את המותג ועל סדר דירוג החשיבות במוחו של הצרכן.לדוגמה:...
מלכודת דבש באלמנטור | צריח מדיה
אחת הבעיות הכי מטרידות של בעלי אתרים, הוא עומס ספאם על האתר. בשנים האחרונות בעלי אתרים מקבלים פניות רבות מטפסי יצירת קשר באתר, מכל מיני...
טקסט חבוי | צריח מדיה
טקסט חבוי (Hidden Text) הוא מונח מעולם קידום אתרים, כאשר המונח מתייחס אל טקסט מוחבא מעיני גולשים אנושיים. לדוגמה: טקסט לבן על רקע לבן אינו...
אנקור טקסט | צריח מדיה
אחד משלושת הפרמטרים החשובים של קידום אתרים הוא קישורים יחד עם אופטימיזציה טובה ותוכן רלוונטי. וברור שקישורים עוזרים לדירוג האתר בגוגל, ואפילו גוגל עצמם ציינו...
היוריסטיקת הזמינות | צריח מדיה
המונח היוריסטיקת הזמינות מתייחס אל הדרך שבה אנו מודדים סבירות שיקרה אירוע מסוים על סמך הפעמים בהם נחשפנו אל אותו אירוע, ללא קשר לתדירותו בפועל....
רגל בדלת | צריח מדיה
רגל בדלת הוא מונח מעולמות השיווק והשכנוע, כאשר המונח מתייחס אל טכניקת שכנוע באמצעות בקשה קטנה, כאשר המטרה היא לשכנע את האדם שממול להסכים לבקשה...
נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button