איתור פריט ידוע הוא מונח מעולמות חווית המשתמש, כאשר המונח מתייחס אל גולשים מיומנים שמחפשים למצוא כפתור, כותרת או רכיב אחר שיענו על מבוקשם.
לדוגמה: גולש שנכנס לאתר ומחפש את כפתור ההתקשרות או את חנות המוצרים של האתר.
התייחסות ללקוח כזה
בעת אפיון אתרים יש לתת דגש גם על לקוחות מיומנים, כך שימצאו את מבוקשם בקלות. למשל: בתפריט הניווט העליון לשלב את העמודים הנחוצים באתר, או למשל: לשלב את סל הקניות בהדר (החלק העליון והקבוע של האתר) לצד כפתור התקשרות מהיר.
קרדיט לטל פלורנטין על הטמעת המושג.
קראו גם: דפדוף מקרי