Iframe אייפריים

Iframe אייפריים | צריח מדיה

אייפריים (Iframe) היא תגית קוד לאתרים בשפת HTML שמשלב אזור תוכן חיצוני באתר מבלי להטמיע את כל קוד האתר.

לדוגמה: נניח וראיתם באתר חיצוני מחשבון מע"מ חכם שמאפשר לחשב את אחוזי המס, ואתם רוצים להטמיע את אותו המחשבון מבלי לפתח אותו. במקרה כזה תוכלו להטמיע את המחשבון אצלכם באתר באמצעות הטמעת שורת קוד קצרה של Iframe.

איך נראית תגית Iframe?

תגית פשוטה של Iframe תיראה כך:

				
					<iframe class="lazy lazy-hidden"  data-lazy-type="iframe" data-src="https://rooks.co.il/" title="צריח מדיה - אסטרטגיה שיווק ומיתוג"></iframe><noscript><iframe src="https://rooks.co.il/" title="צריח מדיה - אסטרטגיה שיווק ומיתוג"></iframe></noscript>

				
			

תגית גלובלית תיראה כך:

				
					
<iframe loading="lazy" src="about:blank" width="20%" height="400" style="border:1px solid black;" data-rocket-lazyload="fitvidscompatible" data-lazy-src="/about">
</iframe><noscript><iframe src="/about" width="20%" height="400" style="border:1px solid black;">
</iframe></noscript>

<iframe loading="lazy" src="about:blank" width="20%" height="400" style="border:none;" data-rocket-lazyload="fitvidscompatible" data-lazy-src="/about">
</iframe><noscript><iframe src="/about" width="20%" height="400" style="border:none;">
</iframe></noscript>

				
			

עיצוב תגית Iframe באמצעות CSS

אמנם לא ניתן לשנות את תוכן ה-Iframe, בגלל העובדה שמדובר בהטמעה של רכיב בתוך אתר חיצוני, אבל כן ניתן להגדיר את גודל התגית, רוחב, גובה, פוקוס ועוד באמצעות שורות CSS פשוטה. לדוגמה:

				
					iframe:focus {
  outline: none;
}

iframe[seamless] {
  display: block;
}

				
			

תגית Iframe בקידום אתרים

לא אחת יוצא שנצטרך להשתמש בתגית Iframe בתוך האתר, וכאן נשאלת השאלה האם זה טוב לקידום האתר או לא? למעשה לתגית Iframe בקידום אתרים יש יתרונות וחסרונות:

  • יתרונות – תגית Iframe רלוונטית יכול לשפר חווית משתמש, להאריך את זמני השהייה באתר ולהפוך את הפעילות ליותר אינטרקטיבית.
  • חסרונות – לצד זאת יש לקחת בחשבון שגוגל קורא את התגית ומזהה כי מדובר במקור חיצוני וא"כ גוגל יתייחס לתגית כאל קישור חיצוני ויתגמל דווקא את האתר המקושר בתגית. 

לסיכום: תגית Iframe יכולה להיות שימושית באתרים, אך רצוי לבחון חלופות קודם הטמעת התגית באתר.

צריח מדיה | אייקון
אנחנו צריח מדיה
ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.
שתפו:
השאירו פרטים
מונחים שיעניינו אותך
אופטימיזציית יתר | צריח מדיה
אופטימיזציית יתר (Over Optimization) הוא מונח מתחום קידום אתרים כאשר המונח מתייחס לשימוש מוגזם בהתאמת האתר לדרישות של גוגל. אופטימיזציית יתר באה לידי ביטוי במספר...
לונגטייל - צריח מדיה
לונגטייל (Long Tail) הוא מונח מתחום קידום אתרים SEO, כאשר המונח מתייחס אל מילות מפתח זנב ארוך והשימוש בהם עבור קידום האתר. לונגטייל יקרא כזה...
TOM (טופ אופ מינד) | צריח מדיה
המונח TOM (טופ אופ מינד) הוא מונח מעולם ייעוץ אסטרטגי המתייחס אל הדרך שבה הלקוח רואה את המותג ועל סדר דירוג החשיבות במוחו של הצרכן.לדוגמה:...
מלכודת דבש באלמנטור | צריח מדיה
אחת הבעיות הכי מטרידות של בעלי אתרים, הוא עומס ספאם על האתר. בשנים האחרונות בעלי אתרים מקבלים פניות רבות מטפסי יצירת קשר באתר, מכל מיני...
טקסט חבוי | צריח מדיה
טקסט חבוי (Hidden Text) הוא מונח מעולם קידום אתרים, כאשר המונח מתייחס אל טקסט מוחבא מעיני גולשים אנושיים. לדוגמה: טקסט לבן על רקע לבן אינו...
אנקור טקסט | צריח מדיה
אחד משלושת הפרמטרים החשובים של קידום אתרים הוא קישורים יחד עם אופטימיזציה טובה ותוכן רלוונטי. וברור שקישורים עוזרים לדירוג האתר בגוגל, ואפילו גוגל עצמם ציינו...
היוריסטיקת הזמינות | צריח מדיה
המונח היוריסטיקת הזמינות מתייחס אל הדרך שבה אנו מודדים סבירות שיקרה אירוע מסוים על סמך הפעמים בהם נחשפנו אל אותו אירוע, ללא קשר לתדירותו בפועל....
רגל בדלת | צריח מדיה
רגל בדלת הוא מונח מעולמות השיווק והשכנוע, כאשר המונח מתייחס אל טכניקת שכנוע באמצעות בקשה קטנה, כאשר המטרה היא לשכנע את האדם שממול להסכים לבקשה...
נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button