יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים | צריח מדיה

התחרות בגוגל עולה מדרגה כל הזמן. אם בעבר כדי לנצח בתחרות היה מספיק לעלות כמה מאמרים, לעשות טיפה אופטימיזציה ולבנות מעט קישורים נכנסים, הרי שהיום התחרות הגבוהה מאלצת את בעלי האתרים לעבוד קשה ולהזיע כדי לנצח בתחרות בגוגל.
מעבר לזה ניתן לראות כי טכניקות שעבדו יפה בעבר כמו למשל דחיסת מילות מפתח בכל מאמר או בניית קישורים מאתרים בינוניים, הרי שהיום אלו אינם מקדמים את האתר ואף עלולים לגרום לנזק על פני תועלת. במילים אחרות, ככל שהאלגוריתם של גוגל משתדרג ומתואם עבור הגולשים, כך העבודה שלנו כמקדמי אתרים מצריכה חשיבה מעמיקה על הגולש ולא על גוגל.

במאמר הבא נדבר על מהו יועץ קידום אתרים, מה חשיבותו בתוך התחרות, ואיך יועץ קידום אתרים שחושב על המשתמשים ולא רק על גוגל יכול לעזור לאתר שלכם להיות במקומות הראשונים גם התחומים הכי תחרותיים. 

תוכן מיועד כדי שיקראו אותו

לעלות מאמר בן 850 מילים בנושא "מוניות ברמת השרון" כבר לא רלוונטי. מאמרים באתר הם רכיב מרכזי בקידום האתר, אך חובה שהמאמרים הללו יהיו קריאים ובעלי ערך עבור הגולש שיקרא את המאמר. או אם נגדיר זאת מדויק יותר: מאמרים מיועדים עבור בני אדם ולא עבור גוגל. 

לא פחות חשוב מזה, הוא איכות התוכן העולה לאתר. מאמרים בעלי אוריינטציה של כתיבה אוטומטית (בסגנון "בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים וכו') אינה רלוונטית עבור הגולש ואינה מסקרנת כהוא זה את הגולש להמשיך לקרוא באתר או להמשיך לעמודים נוספים בתוך האתר.

הטיפ שלי: השקיעו על תוכן איכותי, בעל ערך מוסף עבור הגולש ובשפה נעימה וקלילה שתגרום ללקוח להתעניין בשירותים ובמוצרים שלכם. 

יועץ קידום אתרים | צריח מדיה

יועץ קידום אתרים – אופטימיזציה היא לא רק שיפור זמני טעינה באתר

אופטימיזציה היא מילה רחבה שכוללת הלכה למעשה את כלל הפעולות המתבצעות בתוך האתר. החלק הראשון של אופטימיזציה הוא בין היתר גם שיפור זמני טעינה וללא ספק יש לתת דגש חשוב כדי שהאתר יטען בקלות וללא השהייה מיותרת של המשתמש (הנתונים מראים שכל שנייה שבה האתר לא עולה, אתם מאבדים כ-7% מהגולשים). 

אבל כאמור מדד מהירות טעינת האתר אינו החלק היחידי בבניית אופטימיזציה לאתר. יועץ קידום אתרים ייתן דגש גם על מבנה היררכי נכון של האתר, סדר ומבניות ברורה בתוך האתר ואף ברמה של כל עמוד ועמוד כדי שיתאים לדרישות של גוגל כמו למשל סידור היררכי נכון של כותרות וכותרות משנה, תגיות ALT לתמונות, מטא דיסקריפשן וטייטלים מנצחים ואף הטמעת סכמות רלוונטיות עבור עמודים מסוימים. 

חווית משתמש היא שם המשחק

החלק החשוב ביותר בקידום אתר, הוא חווית משתמש איכותית וחשיבה לפרטי פרטים על הגולש ועל צורת גלישתו בתוך האתר. אם נחלק את תהליך קידום האתר בגוגל ל-2:

  1. מה קורה עד שהאתר מגיע לעמוד הראשון בגוגל
  2. מה קורה כשהאתר נמצא בעמוד הראשון בגוגל

עד שהאתר מגיע לעמוד הראשון בגוגל, האתר ימדד בעיקר דרך "הנתונים היבשים" של האתר. קרי: אופטימיזציה, כמות מילים, אורך התוכן, קישורים נכנסים וכיוצ"ב. 

לאחר שהאתר מגיע לעמוד הראשון, גוגל ימדדו את האתר בעיקר דרך השאלה האם הגולש מצא את מבוקשו באתר והאם חווית הגלישה הייתה קלה ונוחה או לא. 

למעשה, חווית משתמש טובה היא הקלף המנצח בטווח הרחוק. ככל שתשקיעו בחווית המשתמש באתר דרך השאלה האם זה התוכן שהגולש ירצה לראות או לקרוא, והאם יש דרך לשפר חווית המשתמש באתר, תוכלו לנצח בתחרות בגוגל בטווח הרחוק ולאחוז בבטחה את המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל לא עוררין.

קישורים אתרים

בניית קישורים לאתר

הפרמטר השלישי החשוב עבור קידום אתר, הוא בניית קישורים והוא כולל הן בנייה נכונה של קישורים פנימיים והן בנייה נכונה של קישורים חיצוניים. 

קישורים פנימיים – יועץ קידום אתרים ימליץ לכם איך וכיצד מומלץ לבנות את הקישורים בתוך האתר. כלומר, הלינקים המקשרים בין העמודים הפנימיים בתוך האתר, כמה קישורים לבנות, תדירות הופעת הקישורים, אופן חזרתיות מילת המפתח של הקישורים וכיוצ"ב. 

קישורים חיצוניים – אתרים חיצוניים המקשרים לאתר משמשים עבור גוגל מעין "המלצה" על האתר שלכם. ככל ויהיו יותר אתרים ממליצים וככל והממליצים הם אתרים אמינים וחזקים, כך תיצרו יתרון בגוגל על פני המתחרים שלכם. יועץ קידום אתרים ימליץ מאילו אתרים האתר צריך לקבל קישורים, תדירות קישורים נכנסים, אנקור טקסט המופיע בתוך הקישורים ועוד. 

יועץ קידום אתרים – לסיכום

בסופו של יום קידום אתר דורש מלאכת מחשבת. החל מתכנון נכון של האתר וחווית משתמש גבוהה וטובה, דרך אופטימיזציה נכונה ותוכן מנצח, ועד לבניית קישורים פנימיים וחיצוניים מדויקים לאתר. יועץ קידום אתרים יבטיח כי התהליך יעשה בצורה "טבעית" וכי התהליך משרת בראש ובראשונה את הגולש שיבקר בתוך האתר. רק כך אפשר לנצח בתחרות הגבוהה בגוגל.

נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, מדויקת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם אסטרטגיית קידום אתרים והזדמנויות עסקיות חדשות מותאמת אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206

צריח מדיה | אייקון
אנחנו צריח מדיה
ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.
שתפו:
השאירו פרטים
מה חדש באתר?
נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button