תחום הקוסמטיקה הוא אחד התחומים התחרותיים במדינת ישראל. לפי ההערכות בישראל יש כ-7,000 קוסמטיקאיות מורשות הרשומות במשרד העבודה ועוד כ-300 מכוני יופי שמעסיקים מספר קוסמטיקאיות. בנוסף לאלו ישנם עשרות אלפי קוסמטיקאיות שאינן רשומות ושווי שוק הקוסמטיקה מגלגל בשנה כ-150 מיליון שח על-פי ההערכות.
ולא בכדי נשים רבות פונות ללימודי קוסמטיקה. כי לצד התחרות התחרות הגבוהה בשוק, ניתן להתפרנס בכבוד ולעבוד בזמנים ובשעות נוחות.
במאמר הבא נדבר על בניית אתר לקוסמטיקאיות, ואיך אפשר לבלוט בתוך תחום הקוסמטיקה הרווי וליצור מנגנון שפועל עבורך מסביב לשעון ומייצר לך מידי חודש לקוחות חדשים.
תשכנעי אותי, למה להגיע דווקא אלייך?
קוסמטיקאיות יש בשפע, אז למה בכל זאת שאגיע דווקא אלייך? בידול זה שם המשחק. בידול הוא למעשה הסיבה של הלקוחות שלך למה לבחור דווקא בך ולא לפנות אל קוסמטיקאיות אחרות.
תחשבי לרגע על הרגע בו את נמצאת בסופרמרקט השכונתי ובוחרת שמפו לשיער לבית. מה גורם לך לבחור דווקא בחברה X ולא בחברה Y? ברוב המקרים זה בגלל הבידול הייחודי שיש לך כלפי המוצר. למשל שמפו בניחוח טוב, או שמפו המכיל רכיבים ייחודיים התואמים לשיער שלך.
גם בעת בחירת קוסמטיקאית, תחשבי על לקוחה שמחפשת קוסמטיקאית טובה ומה יגרום לה לבחור דווקא בך ולא בעשרות ומאות הקוסמטיקאיות האחרות באזור מגורייך.
דוגמה טובה לבידול עבור קוסמטיקאית הוא זמינות למשל קוסמטיקאית שזמינה עבור לקוחותיה בכל שעה במהלך היום, גם לאחר יום עבודה ובשעות פחות נוחות עם ילדים או בעבודה, היא סיבה טובה להגיע דווקא אליה.
דוגמה נוספת: שירות טוב. שירות טוב, עם מענה אנושי עם חיוך על הפנים, וקוסמטיקאית שמתעניינת בשלומן של לקוחות הקליניקה היא סיבה מספקת עבור לקוחות להגיע אליך ולחזור ולבקר אצלך שוב ושוב בעת הצורך.
אבל לא רק שירות וזמינות הן הסיבות היחידות, למעשה הרשימה ארוכה והיא כוללת שם טוב שיצא אצלך בקרוב קבוצות חברות או בשכונת מגורייך. המלצות חמות הן הדרך הטובה ביותר לגייס לקוחות חדשים.
בנוסף, מחיר טוב משחק פקטור ויכול לגרום ליותר נשים לבקר אצלך ולהתרשם.
הערה קטנה: כשאומרים מחיר טוב, אין הכוונה בהכרח למחיר זול, אלא שילוב של איכות העבודה שלך ביחס לתמורה.
מה אתר אינטרנט יעשה לעסק שלך
אתר אינטרנט הוא חלון הראווה שלך. המקום בו את יכולה לספר מי את, לספק סיבות למה לבחור דווקא בך, להציג את תיק העבודות שלך שעמלת עליו הרבה שנים. אין עדיין אין לך תיק עבודות זה הזמן לבנות תיק כזה ולצלם את לקוחות שלך לאחר סיום טיפול.
בנוסף אתר אינטרנט יתן לך במה ברחבי האינטרנט, כך שלקוחות שיחפשו קוסמטיקאית מומלצת באזור מגורייך יגיעו אליך, מה שיהווה עבורך מנוע להשגת לקוחות חדשים כל חודש.
בניית אתר לקוסמטיקאיות עם צריח מדיה
בצריח מדיה בנינו עשרות אתרים עבור קוסמטיקאיות, ולנו ניסיון רב בהבנת קהל היעד, בניתוח הפעילות העסקית שלך ובהתאם לכך בהתאמת האתר בדיוק לצרכיך.
בצריח מדיה אנו לא רק בונים אתרים, אלא בונים עבורך את חלון הראווה העסקי שלך, המקום שעתיד לייצר לך לקוחות חדשים שיגיעו אלייך מידי חודש.
קייס סטאדי
אקסניה היא קוסמטיקאית המספקת מגוון שירותי קוסמטיקה וטיפוח הכוללים בין היתר בניית ציפורניים, עיצוב גבות, איפור קבוע, טיפול פנים והרשימה עוד ארוכה.
באתר נתנו דגש על עיצוב יוקרתי שמדר איכות, לצד עיצוב חדשני שמשדר אסתטיות וטיפוח. באתר שילבנו מדריכי תוכן בנושא טיפוח, הצבנו את תיק העבודות המרשים של אקסניה ובו מאות דוגמאות של בניית ציפורניים ועבודות של אקסניה.
והתוצאה: אתר מרשים שמבקרים באתר כל חודש אלפי נשים שמחפשות קוסמטיקאית ונשפות אל הפעילות של אקסניה.
רוצה גם אתר מרשים שמשדר יוקרה ואיכות? אנחנו כאן כדי לקחת את העסק שלך קדימה 🙂