צריח מדיה לוגו שקוף

עיצוב אתרים לעסקים

עיצוב אתרים לעסקים | צריח מדיה

החוש השישי בגוף האדם, הוא חוש האסתטיקה. כבר עשרות שנים שחוקרים מכל העולם מנסים להבין מה גורם לנו לאהוב עיצוב מסוים או מדוע אנו מפתחים העדפות לצבעים מסוימים. כך או אחרת, כבני אדם אנו נמשכים לדבר יפים, לאנשים יפים ולעיצובים יפים. זו עובדה מוגמרת. במאמר הבא נדבר על עיצוב אתרים לעסקים, איך בוחרים את עיצוב האתר ונבין כיצד אתר מעוצב הוא אתר המזמין את הגולשים להישאר באתר כמה שיותר, וישפר את המכירות שלכם בעסק.

עיצוב אתרים לעסקים ומיתוג עסקי

הטון והשפה של עיצוב האתר

החלק הראשון והחשוב בעיצוב אתרים לעסקים, הוא הגדרה מדויקת של סוג העיצוב איתו נרצה להשתמש באתר. לדוגמה: באתר הפונה לילדים נרצה להשתמש בצבעוניות ילדותיות ועגולה כדי לתקשר עם קהל היעד – ילדים. לעומת זאת במכון יופי וטיפוח נרצה לשדר יוקרתיות, ולכן השפה תיהיה יוקרתיות בצבעים שחור-זהב. 

בחירת שפת צבעי האתר היא חלק מאסטרטגיה שיווקית, והיא נגזרת של הבנה מי קהל היעד הרלוונטי לאתר ומה אתם כעסק עבורו. צריך לזכור כי צבעים הם שפה לכל דבר ועניין, ולכן כדאי לקחת בחשבון את כל הסופרלטיבים שכל צבע מביא איתו. כמו כן, יש להתייחס למקום שלכם כעסק כדי ליצור הלימה בין שפת עיצוב האתר לבין הפעילות העסקית שלכם בפועל. למשל אם הבידול העסקי שלכם הוא מקצועיות בלתי מתפשרת, יש להשתמש בצבעים המשדרים מקצועיות, או אם המחירים שלכם שוברי שוק, יש להשתמש בצכעים המשרדים מבצעים וסיילים. 

עיצוב אתרים לעסקים – הפשטות תמיד מנצחת

אלברט איינשטיין אמר פעם "הגאונות היא בפשטות". אתר אינטרנט צריך להיות פשוט לשימוש ומתאים לכל גולש שיבקר אצלכם באתר, ולכן רצוי להימנע מעומס מיותר של אלמנטים אצלכם באתר. יש לשמור על מראה פשוט ואינטואיטיבי לשימוש. את מרכיבי עיצוב אתרים לעסקים נעשה במסגרת הפשטות, כדי לשמור על חווית משתמש קלה, נוחה לשימוש ונעימה למראה. 

פונטים בעיצוב האתר | צריח מדיה

החשיבות של בחירת פונטים

בדומה לצבעים, גם פונטים הם שפה לכל דבר ועניין. הביטו בדוגמה של התמונה: המילים אותם מילים, אבל כל פונט פונה בטון שונה. הפונט הימני פונה בטון אינפורמטיבי. זה פונט שאני משתמש בו כאן באתר, הוא נקרא HEEBO. הפונט האמצעי הוא פונט הפונה בטון חברי ועגול. הפונט השלישי הוא יותר תנ"כי. 

בחירת סוג הפונט אצלכם באתר, היא חלק חשוב כדי ליצור שפה עיצובית מלאה המתחילה בבחירת הצבעוניות באתר, דרך פונטים הפונים בטון הרצוי ועד למילים עצמם, שהם המסרים השיווקים שיגרמו ללקוח לבחור דווקא בכם ולרכוש מכם מוצרים ושירותים. 

אנימציות – רק בגבול הטעם הטוב

אנימציות, הם למעשה אפקטים חזותיים באתר. לדוגמה: במעבר עכבר כפתור מחליף את הצבע והמסגרת שלו לצבע אחר, או אנימציות של תזוזות באתר כמו אלמנט עם אנימציית כניסה מימין/שמאל/למעלה/למטה. אנימציות עשויות להפוך לחביבות, ולכן כדאי להשתמש בהם כחלק מעיצוב אתרים לעסקים, אבל רק עד גבול הטעם הטוב. שימוש מוגזם באנימציות יגרום למבקרים באתר להתבונן באנימציות, ולא במסרים עצמם אותם תרצו להעביר ללקוח. 

יועץ קידום אתרים | צריח מדיה

עיצוב אתרים לעסקים – זמני טעינה מהירים

דגש נוסף וחשוב בעת עיצוב אתרים לעסקים, הוא זמני טעינה מהירים של האתר. מחקרים מראים שעל כל שנייה של עיכוב בזמן טעינת האתר אתם מאבדים 7% מהגולשים. כלומר, הגולשים חסרי סבלנות, ואם לא תתנו להם את המענה בזמן הקצר ביותר, אתם עלולים לאבד קהל לקוחות גדול. 

בעידן של היום, בזכות טכנולוגיות חדשניות ניתן לשפר זמני טעינה של אתר בצורה משמעותית בלי לפגוע באיכות העיצוב או בחווית המשתמש באתר. הטכנולוגיות הפופולריות הם עיכוב סקריפטים, קבצי CSS, טעינה מאוחרת של תמונות, יצירת מטמון עבור משתמשים כדי למנוע קריאות לשרת בכל ביקור של משתמש ועוד. רצוי לעשות זאת בליווי חברת בניית אתרים הבקיאה בנושא.

עיצוב אתרים לעסקים – העשירו את האתר במולטימדיה

תוכן הוא החלק המרכזי באתר. כגולשים באינטרנט אנו צורכים מידי יום כמויות עצומות של תכנים, הן ברשתות החברתיות, הן באתרים בהם אנו מבקרים ואפילו בשלטי חוצות בדרך לעבודה. תוכן פשוט וגנרי לא משרת את הגולשים, ובוודאי שאינו יגרום לגולשים להתחבר אליכם. עליכם להיות יצירתיים ומקוריים בתוכן שלכם, לתת ערך מוסף בתוכן אצלכם באתר שאין באתרים אחרים ורק כך תוכלו ליצור עניין אצל הגולשים המבקרים אצלכם בתוך האתר. 

תוכן כולל בתוכו תוכן טקסט כמו מידע, מדריכים, תוכן שיווקי וכיוצ"ב. כמו כן, תוכן כולל גם תמונות וסרטונים כמו למשל תמונות מקצועיות או סרטון תדמית של העסק, אינפוגרפיקות מעשירות, תמונות אווירה ועיצובים מקוריים שלכם ועוד. 

עיצוב אתרים מקצועי לעסק

הנעה לפעולה כחלק מעיצוב האתר

הנעה לפעולה היא החלק החשוב ביותר בכל עסק המציע את עצמו ללקוחות חדשים. הנעה לפעולה כוללת "הוספה לעגלה", "צרו קשר כעת", "הורדת האפליקציה" וכיוצ"ב. הנעה לפעולה היא למעשה המקום שלכם לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בכם, ולהיעזר בשירותים העסקיים המצוינים שאתם מציעים ללקוחות. כאשר מדברים על עיצוב אתרים לעסקים, יש לתת דגש מיוחד על כל אזורי ההנעה לפעולה כדי להפוך את הגולשים ממתעניינים פסיביים ללקוחות פעילים של העסק שלכם. 

כמה מילים לסיכום

לסיכום, כבני אדם יש לנו חוש מיוחד לאסתטיקה ולכן עלינו בעת עיצוב אתרים לעסקים אנו ניצור אתרים יפים ומעוצבים, תוך דגש על צבעוניות מתאימה ופונטים עם שפה מתאימה לפעילות העסקית שלנו. כמו כן ניתן דגש על חווית משתמש קלה, מהירה ונוחה הכוללת תוכן מקורי, תמונות, סרטונים ועוד, ולא פחות חשוב הוא מסר שיווקי מבדל עבור הנעה לפעולה שיגרום לגולשים המבקרים באתר להפוך ללקוחות פעילים של העסק שלכם.

עיצוב אתרים לעסקים עם צריח מדיה

נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיית בניית אתרים חדה, מדויקת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. בנינו ועיצבנו עד היום מאות אתרים לעסקים קטנים וגדולים כאחד, בדגש על עיצוב אתרים ייחודי ומבדל, אתר מהיר ונוח לשימוש ובדגש על הנעה לפעולה שתגדיל את המכירות של העסק. 

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם הזדמנויות עסקיות חדשות ועיצוב אתרים לעסקים מותאם אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206

צריח מדיה | אייקון
אנחנו צריח מדיה
ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.
שתפו:
השאירו פרטים
מה חדש באתר?
נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button