עיצוב אתרים הוא קודם כל חווית משתמש טובה ונעימה, כזו שמשדרת לגולש שהוא הגיע למקום הנכון וכאן הוא ימצא את מבוקשו. בנוסף אתר טוב הוא כזה העושה שימוש בתת מסרים באמצעות שימוש בפונטיקה מתאימה כמו למשל פונטים מתאימים, פלטת צבעים של המותג ושימוש בתת מודע כדי להניע את הגולש ממבקר באתר פסיבי ללקוח אקטיבי של העסר או החברה. בצריח מדיה אנו מעצבים אתרים תוך מתן דגש על חווית משתמש טובה וייחודית, שאינה משאירה מקום לספק הכוללת שימוש בתתי מסרים ובניית קו עיצוב ייחודי ומבדל.
החוש השביעי הוא חוש אסתטיקה. כלומר, חוש שבו אנו בוחנים אובייקט דרך השאלה האם הוא יפה או נראה טוב.
מה שמדהים בחוש האסתטיקה הוא שאין נכון ולא נכון. לדוגמא ציור אומנות יכול להיות מרהיב ביופיו בעיני אחד, ואילו בעיניי האחר הדבר יראה כפיגוע עיצובי שיש לגרוס אותו בהקדם.
במאמר הבא נדבר על איך בונים אתר אסתטי, הדגשים המיוחדים בעיצוב אתרים ואיך בונים מותג ברשת, וגם על השירות של צריח מדיה.
3 שניות. זה הזמן שלוקח לגולש ממוצע להחליט האם להמשיך לגולש באתר או לצאת החוצה ולסגור את הדפדפן. ב-3 שניות הללו אתם צריכים לגרום ללקוח להבין שכדאי לו להמשיך לבקר באתר, ולתת את כל מה שיש לכם כדי שהגולש לא יברח.
הכלל הראשון בעיצוב אתרים, צרו מסך כניסה מרשים שאינו משאיר מקום לספק. מסך כניסה עם עם סרטון, סליידר, תמונה שאומרת המון ללא מילים, מסר שיווקי חד ובועט, אנימציות מרשימות או כל דבר אחר שיסקרן את הגולש ויגרה אותו לרצות להישאר באתר שלכם.
גולש שהחליט להישאר באתר, הוא גולש שמגיע בראש פתוח לשמוע מה יש לכם להציע וגולש כזה יכול להפוך ללקוח פוטנציאלי אם תעשו שימוש מושכל במסרים השיווקיים הנכונים באתר.
צבעוניות מפיחה חיים באתרי אינטרנט ובכלל. תחשבו על הטיול לאיטליה עם הבתים הצבעונים והשטחים הירוקים המופיעים לאורך כל הכבישים. אבל גם צבעוניות צריכה להיעשות בטוב טעם ועם קו ייחודי שמחבר בין כל צבעי המותג. בשפה מקצועית זה נקרא פלטת צבעים. כחלק מעיצוב אתרים נעשה שימוש בפלטת צבעים המתאימה ביותר לאתר, לערכי המותג ולתת מסרים אותם נרצה לשדר.
לדוגמא: אתר בתחום הבריאות יעשה שימוש בצבעי כחול או ירוק, או אתר בתחום הבטיחות יעשה שימוש בצבעים עזים של אדום, צהוב וכתום.
כחלק מבניית אתרים ניתן ליצור אתרי אינטרנט מתבניות עיצוב מוכנות להם יתרונות וחסרונות. רוב התבניות הינם בעלות של מספר דולרים, אם כי ניתן למצוא גם תבניות עיצוב מוכנות בחינם.
יתרונות – שימוש בתבניות עיצוב מוכנות מאפשר חיסכון בעלויות, לצד התאמת העיצוב בדיוק כפי שמופיע בתבנית העיצוב.
חסרונות – נדיר למצוא תבנית שהולמת בדיוק את צרכי האתר, ומה גם שייתכן וישנם אתרים נוספים שכבר עשו שימוש בתבנית זו – מה שמאבד את ייחודיות עיצוב האתר.
אין דבר בעולם שאנו אוהבים יותר מאת עצמנו. החטא הגדול של אתרים, שהם מתרכזים בעיקר בלספר כמה הם גדולים ויפים, במקום לדבר על הגולש ועל איך המוצר או השירות שלכם יכול לשפר להם את החיים. הכלל הראשון באפיון אתרים ובעיצוב אתר הוא לתת דגש על הגולש, לשאול את עצמנו כיצד ניתן להקל על הגולש ואיך האתר יכול לשפר את החיים של הלקוחות המבקרים באתר.
ככל שתעשו חשיבה מעמיקה יותר ודקדקנית יותר, על חווית המשתמש באתר, כך הגולש יבחין בהשקעה ובחשיבה על הפרטים הקטנים ויתגמל אתכם בהתאם באמצעות הזמנת מוצרים או השירותים שלכם.
נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם הזדמנויות עסקיות חדשות ועיצוב אתרים מותאם אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206