צריח מדיה לוגו שקוף

קידום אתרים לרופאים

מחקרים מראים שלפני שאנו רוכשים שירות או מוצר מסוים אנו "מגללים". כלומר, בודקים בגוגל. בתחום הרפואה והבריאות המספרים נושקים למעל 80% מהצרכנים שמחפשים מידע או שירות בגוגל בקשר לבעיה בריאותית כזו או אחרת בטרם יפנו לרופא. במילים אחרות: ד"ר גוגל, הוא הרופא הפופולרי בעולם, ואם אתם תיהיו שם תוכלו ליהנות מטראפיק איכות של קהל יעד רלוונטי. 

כמה נתונים על גוגל שכדאי להכיר: 

  • למעלה מ-95% מהישראלים משתמשים בגוגל
  • בכל שניה נתונה יש 40,000 חיפושים בגוגל
  • מידי חודש יש כ-15 מיליון ביקורים בארבעת קופות חולים הגדולות בישראל. וזה רק טיפה בים
  • מחקרים נוספים מראים שאנחנו נוטים לסמוך על התוצאה שגוגל מציגה לנו, מה שאומר שלקוחות שמגיעים דרך גוגל, הם לקוחות סופר רלוונטיים לעסק שלכם

במאמר הבא נדבר על קידום אתרים לרופאים, במה זה שונה משאר התחומים, איך בונים סמכות בגוגל, ואיך מייצרים מנגנון שמייצר כל חודש לקוחות חדשים.

רפואה, בריאות, תרופות

סמכות ורלוונטיות

עד לפני הקורונה, קידום אתרים לרופאים ובכלל קידום אתרים בתחום הבריאות לא היה שונה מתחומים אחרים כמו פיננסים, נותני שירות ואחרים. למעשה פעולות הקידום באתר היו אותן פעולות וכללו תוכן איכותי, אופטימיזציה שגוגל אוהב ובניית פרופיל קישורים מכובד ובדרך כלל זה היה מספיק כדי להתברג גבוה בגוגל.
בעקבות הקורונה ובעיקר בגלל המלחמה של גוגל בקונספירטורים ובמפיצי פייק ניוז מבחינת גוגל, נפלה בגוגל ההחלטה לתת עדיפות לאתרים עם סכמות גבוהה ואתרים רשמיים כמו למשל אתרים ממשלתיים, בתי חולים וגופי בריאות מוכרים.

האם זה אומר שרק אתרים רשמיים נהנים מחשיפה בגוגל?

למרות המלחמה של גוגל באתרי בריאות שאינם רשמיים, אין זה אומר שאתר פרטי של רופא או מכון בריאות עצמאי למשל לא יוכלו להתברג בגוגל. 

כדי להמחיש את העניין ננסה לדמות את קידום האתר לבילוי במסעדה. ניקח שתי מסעדות הממוקמות אחת מול השנייה. המסעדה הראשונה היא מסעדת שף מוכרת ויוקרתית ומולה מסעדה פשוטה ועממית. רוב האנשים יבקרו במסעדה העממית הפשוטה בעיקר בגלל המחיר, אך יסעדו במסעדה היוקרתית כאשר ירצו לפנק את האישה לרגל 10 שנות נישואין למשל.

במילים אחרות: שתי המסעדות רלוונטיות עבור הסועד, אך כל מסעדה תהיה רלוונטית בהתאם לסיטואציה הספציפית של אותו לקוח. 

רלוונטיות היא הגורם המכריע

אם נתרגם את דוגמת המסעדות לגוגל, המסעדות הן תוצאות החיפוש, והסועד הוא המשתמש. גם גוגל מבין שברוב המקרים המשתמש יעדיף לבקר באתר רשמי ולפנות לקופת חולים בעיקר בגלל המחיר הנוח (והחינמי), אך לצד זה ישנם משתמשים רבים שיעדיפו דווקא את המכון הפרטי שיתן להם מענה איכותי, זמין, כאן ועכשיו.

ולכן בסופו של דבר ועם כל הכבוד לרצון של גוגל לדרג בעיקר אתרים רשמיים, המשתמשים הם אלו שקובעים האם אתר אחד יעלה למעלה ואתר אחר ירד למטה. ולכן כאשר בוחנים קידום אתרים לרופאים צריך לתת דגש בראש ובראשונה למשתמש וליצור ערך מוסף שאינו קיים באתרים אחרים.

לב, בריאות

הגורמים המרכזיים של קידום אתרים לרופאים

בקידום אתרים לרופאים יש מספר גורמים מכריעים שיקדמו את האתר מהעמודים הרחוקים אל ראש תוצאות החיפוש. חלקם מוכרים וידועים, חלקם גוגל שומרים אצלם קרוב לחזה כסוד מסחרי. במדריך קידום אורגני פירטתי 200 גורמים המשפיעים על דירוג תוצאות החיפוש.

הדגשים המיוחדים באתרים לרופאים

  • סמכות – לפחות לפי מה שגוגל טוענים, כיום גוגל יודעים לזהות מיהו בעל האתר ולבדוק האם יש לו סמכות רפואית כזו או אחרת. כלומר, גוגל יודעים לזהות הקשר בין שם מטפל או רופא לבין האזכור שלו ברשת בהקשר של מטפל, ד"ר, פרופסור וכיוצ"ב.
    הקפידו לשלב תעודות הסכמה רשמיות בתוך האתר ולבנות אזכורים ברשת תחת חיזוק ההקשר בין הסמכות הרפואית שלכם לבין השם שלכם.
  • מקורות – מאמר מקצועי למשל בתחום "עקירת שם בינה" או "ניתוח סינוסים" ישלב בתוכו מקורות מוסמכים מאתרים רשמיים כמו למשל אתרי אקדמיה, ויקיפדיה, אתרי בריאות רשמיים וכו'.
  • התנסחות מקצועית – כיום גוגל יודעים להשוות את התוכן שלכם ביחס לאתרים רשמיים אחרים עליהם הם סומכים. כאשר הניסוח הוא מקצועי ובשפה רפואית, גוגל יודעים לזהות את המכנה המשותף ולהבין כי המאמר הוא מקצועי וניתן לסמוך עליו.

קידום אתרים לרופאים עם צריח מדיה

נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. לנו ניסיון עשיר בקידום אתרים לרופאים ואתרי בריאות בקשת רחבה של תחומים, ולנו הידע המקצועי והיכולות לקדם אתרי בריאות אל ראש תוצאות החיפוש באמצעות חשיבה ותכנון אסטרטגי של קידום האתר ובניית תוכנית עבודה ייחודית שתבדל אתכם בגוגל.

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם אסטרטגיית קידום אתרים לרופאים והזדמנויות עסקיות חדשות מותאמת אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206

מעוניינים לשמוע עוד על קידום אתרים לרופאים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

צפו בפרויקטים של קידום אתרים לרופאים

היי, נעים להכיר :)

אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.

כאנשי שיווק הבנו את המצוקה של בעלי העסקים, שמשקיעים לא מעט כסף בפרסום העסק שלהם, אך התוצאות בוששות מלהגיע, ולא תמיד הם יכולים להצביע על נקודה ספציפית שגרמה לפרסום להיכשל. ובכל זאת, זה משהו שחוזר על עצמו שוב ושוב וקיים אצל מרבית העסקים בישראל. ואם נעצור לרגע ונדבר בפתיחות, אז תענו לי רגע בכנות: במה אתם שונים מהמתחרים שלכם? (כן, גם המתחרים שלכם מקצועיים, אמינים ויפים והמחיר שלהם פיקס). בפרסום עם אסטרטגיה מדויקת לעסק שלכם אתם לא רק תיהיו שונים מהמתחרים שלכם, אלא גם תיהיו ההשראה של המתחרים שלכם..

מה זה אסטרטגיה?

צפו בסרטון בו אנו מסבירים הכל

הנחיצות של מיתוג לעסק

נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button