ענף הקבלנים בישראל נחשב לאחד הענפים התחרותיים. במדינה שבה ענף הנדל"ן ממשיך בתנופה, ובכל שנה ישנן עשרות אלפי התחלות בנייה חדשות ועוד עשרות אלפי עבודות שיפוצים לכל סוגיהם, ניתן למצוא קשת רחבה של קבלנים הכוללת בין היתר חברות בנייה גדולות, יזמים, קבלני שיפוצים ובין היתר גם בעלי מקצוע שאינם קבלנים אך מבצעים עבודות שיפוצים. ע"פ ההערכות יש במדינת ישראל כ- 18,000 קבלנים, כאשר מתוכם רק 2,000 רשומים בפנקס הקבלנים.
במילים אחרות: מדובר בענף בצמיחה, תחרותי ופרוץ. במאמר הבא נדבר על מהו בניית אתרים לקבלנים, איך באמצעות אתר אינטרנט ניתן לבלוט למרות התחרות הגבוהה וגם על היתרונות של בניית אתר עם צריח מדיה כולל פרויקטים נבחרים להתרשמותכם.
מהו בניית אתרים לקבלנים
החשיבות של אתר אינטרנט בעידן הדיגיטל היא רבה. כיום כל עסק וכל חברה שמכבדים את עצמם, זקוקים נחרצות לאתר אינטרנט שיציג את העסק או החברה בצורה חיובית ויספר ללקוחות את סיפור ההצלחה שלכם. מחקרים מראים שלפני שלקוחות רוכשים שירותים או מזמינים מוצרים, הלקוחות נוהגים לבקר באתר האינטרנט של העסק. ולכן המטרה הראשונה של האתר היא להרשים את הלקוח החל מהרגע הראשון שבו הלקוח מבקר באתר, ועד לרגע שבו הלקוח התרשם סופית והחליט להשאיר פרטים או ליצור קשר.
גם בכל הנוגע לבניית אתרים לקבלנים, עליכם ליצור חווית גלישה טובה ואיכותית כבר מהרגע הראשון, כדי להרשים את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כדי שיעזרו בשירותים המצוינים שלכם. כך למשל קבלנים יכולים לשלב פרויקטים נבחרים שביצעתם, הכוללים עבודות בנייה, עבודות שיפוצים, הדמיות, תכנון אדריכלים וכיוצ"ב כדי ליצור ללקוח חוויה גלישה מוחשית שתגרום ללקוח לרצות לעבוד דווקא איתכם.
איך בולטים למרות התחרות?
כאמור, התחרות בין הקבלנים היא גבוהה, ולא פחות מכך מטריד העובדה כי הענף פרוץ וכל אדם, גם ללא הכשרה רלוונטית, עשוי לקרוא לעצמו קבלן ולקבל לקוחות חדשים. בנוסף, כיום ישנה מודעות גדולה לבעלי מקצוע איכותיים ובקרב האוכלוסייה ישנה סלידה מבעלי מקצוע שרלטנים. את החיסרון הגדול אפשר להפוך דווקא ליתרון. אם אתם קבלנים רשומים או עם הכשרה רלוונטית, אתר אינטרנט הוא בדיוק המקום שבו תספרו על כך. בעת בניית אתרים לקבלנים ניתן דגש מרכזי על ההכשרה המקצועית שלכם, על פרויקטים נבחרים שביצעתם, נספר ללקוחות על הניסיון והמוניטין שלכם וניתן ללקוחות את כל הסיבות למה לבחור דווקא בכם.
מה חשוב שיהיה בבניית אתרים לקבלנים?
ישנם מספר דגשים חשובים, אותם יש לשלב אצלכם באתר כדי לגרום לחווית גלישה טובה ויעילה שתגרום לכך שלקוחות יחליטו לבחור דווקא בכם:
- דף הבית – העמוד המרכזי של האתר שהוא משמש הפנים שלכם באינטרנט. בדף הבית נספר על החברה שלכם, נפרט על השירותים שאתם מציעים ללקוחות, נציג פרויקטים נבחרים לדוגמא שביצעתם, נשלב המלצות חמות של לקוחות, גלריית בין לקוחות ועוד.
- אודות – זה המקום לספר מי אתם, כיצד התחלתם את המסע העסקי שלכם בתוך עולם הבנייה, נספר אודות בעלי החברה, וכן נדבר על החזון העסקי שלכם.
- שירותים – נפרט בהרחבה את רשימת השירותים המלאה של העסק שלכם, נבליט את התועלות שיש בכל שירות שאתם מציעים, ונדגיש את הבידול שלכם וניתן ללקוחות את כל הסיבות בעולם למה לבחור דווקא בכם.
- המלצות – אין כמו לקרוא המלצה חמה של לקוח אמיתי שבו הלקוח משתף את החוויה המצוינת איתכם. אפשר לומר כי המלצות חמות של לקוחות עושות חצי מהעבודה, ולכן בעמוד המלצות נשתף כמה שיותר המלצות חמות של הלקוחות שלכם.
- פרויקטים – כאן תוכלו להציג בגאווה חלק מהעבודות הקבלנות שביצעתם בעבר עבור לקוחות, ולהוסיף עוד נדבך חשוב בחווית הגלישה של הלקוח באתר שלכם שמטרתו כאמור לגרום ללקוחות לעבוד דווקא איתכם.
- בלוג – הבלוג משמש במה עבור העסק. בבלוג ניתן לשלב מידע אינפורמטיבי כגון שירותים חדשים שאתם מכניסים לעסק, שינויים בשעות הפעילות של המשרד וכיוצ"ב, וכן תוכלו לשתף מידע ומדריכים מקצועיים הנוגעים בתחום האדריכלות.
- יצירת קשר – טלפון להתקשרות, כתובת מייל, טופס השארת פרטים ודרכי הגעה למשרד שלכם.
בניית אתרים לקבלנים עם צריח מדיה
נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה שיווקית חדה, מדויקת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. לנו ניסיון עשיר עם בניית אתרים לקבלנים ובדגש על חווית גלישה גבוהה שתגדיל את אחוזי המכירות של העסק שלכם.
אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם אסטרטגיית בניית אתרים מותאמת אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206