תעשיית המוזיקה כוללת קשת רחבה של אמנים, ממגוון רחב של ז'אנרים ומכל קצוות החברה הישראלית. באופן כללי תחום התרבות בישראל מגלגל מידי שנה כ-74 מיליארד ש"ח, כאשר חלק גדול מכך הוא של ענף המוזיקה, הופעות ואמנים. במילים אחרות, תחום המוזיקה פורח ומשגשג, ולמעט תקופת הקורונה בה הענף חטף מכה רצינית, נראה כי העתיד ימשיך לפרוח והתעשייה תצמח גם בשנים הבאות.
במאמר הבא נדבר על בניית אתר לזמרים, החשיבות של אתר עבור הלקוחות שלכם, מה חובה שיהיה באתר של זמרים וגם על שירות בניית אתרים של צריח מדיה.
מהו בניית אתרים לזמרים
לצד שגשוג תעשיית המוזיקה, חשוב לזכור כי דווקא התחרות בין האמנים והזמרים עולה מדרגה מידי שנה כאשר נכנסים עוד ועוד אמנים וזמרים חדשים לתחום – מה שמגביר את התחרות עוד מעבר לתחרות הקיימת. בעקבות כך, כיום כל זמר או חברת הפקות חייבים מכורח המציאות למצוא ייחודיות מבדלת כדי לנצח בתחרות.
בניית אתר לזמרים מיועדת בדיוק עבור מטרה זו – להבליט אתכם ולספר את הייחודיות הספציפית שלכם ולמה כדאי ללקוחות לבחור דווקא בכם. חשוב לזכור כי בעידן של היום התחרות על תשומת לב של גולשים ולקוחות נמצאת בשיאה, האחראים לכך הם כמובן הרשתות החברתיות ושפע המידע הנמצא ברשת, ולכן על האתר להיות מתומצת וברור הן ברמת בחירת המסרים השיווקיים שלכם ובן מבחינת המשפך השיווקי אותו תרצו להעביר את הלקוח בעת ביקורו באתר.
ככל והאתר שלכם יהיה מסודר, ברור ומתוחזק, כך תוכלו למנף את כוחה של הרשת לטובתכם ולהשיג לקוחות חדשים על בסיס קבוע באמצעות הרשת. הטיפ החשוב במקרה הזה הוא תחזוקה שוטפת הן של האתר והן של עמודי הסושיאל שלכם הכוללים בין היתר הוספת קליפים חדשים, סרטונים מתוך ההופעות שלכם ופלייליסט שירים ומוזיקה שדרכה הלקוח יוכל להתרשם מכם ולהזמין אתכם לאירוע שלו.
מה חובה שיהיה באתר של זמרים
בדומה לאתרים מעולם התרבות, אתר של זמר או חברת הפקה חייב להיות ממוקד עבור קהל היעד שלכם. כך למשל יש לאפשר ללקוחות הזמנת כרטיסים אונליין להופעות או מידע עליכם כולל גלריית קליפים נבחרים מתוך אירועים שביצעתם. בסופו של דבר צריך לזכור כי מוזיקה היא חוויה חושית, ולכן על האתר לעשות שימוש חי בחושים הכוללים בין היתר צבעים עזים וצועקים, גלריית תמונות וסרטונים עשירה ומידע מתומצת ובהיר עליכם.
להלן רשימת עמודים שכדאי שיהיו באתר שלכם:
- עמוד הבית – הדף הראשי באתר הוא חלון הראווה של העסק שלכם, המקום בו הלקוח ייחשף אליכם לראשונה ומכיוון שכך, על דף הבית להיות מתומצת ומדויק ברמת המסרים השיווקיים וההבטחה השיווקית הייחודית של העסק שלכם. בדף הבית נספר מי אתם ומה אתם עושים, למה לבחור דווקא בכם, נעשיר את דף הבית עם סרטונים וגלריית תמונות, המלצות חמות של לקוחות ועוד.
- אודות – הוא עמוד מידע המתאר אתכם באופן חיובי ומספר את הסיפור הייחודי שלכם – לכל אחד יש סיפור ייחודי. מעבר לזה נספר על הדרך שעברתם ועל החזון שלכם.
- גלריה – תמונות וסרטונים הם כוח עצום שהופכות את האתר לחוויה חושית. סרטון מתוך מופע, יהפוך את הגולש מפסיבי לאקטיבי ויצור חיבור רגשי בין הגולש לזמר.
- הופעות – במידה ואתם יוצרים הופעות פתוחות עם כרטיסים, האתר הוא המקום עבור זה. במקרה כזה של מכירת כרטיסים, רצוי לבצע אפיון מעמיק לגבי אופן מכירת הכרטיסים, סידורי מקומות ישיבה וכיוצ"ב.
- מוזיקה – אם הוצאתם אלבומים, זה המקום להציג אותם. גם שירים שיצרתם תוכלו לשלב ברשימת המוזיקה.
- יצירת קשר – טלפון להתקשרות, כתובת מייל וטופס השארת פרטים לקבלת פרטים מלאים.
בניית אתר לזמרים עם צריח מדיה
נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה שיווקית חדה, מדויקת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. לנו ניסיון עשיר עם בניית אתר לזמרים ובדגש על חווית משתמש גבוהה שתגדיל את אחוזי המכירות שלכם.
אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם אסטרטגיית בניית אתרים מותאמת אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206
מקורות:
- נתוני הלמ"ס
- כלכליסט