צריח מדיה לוגו שקוף

בניית אתר לבית מלון

על אף גודלה המזערי, מדינת ישראל נחשבת ליעד נחשק לתיירות עבור תיירים רבים. מגזין התיירות הפופולרי 'קונדה נסט טרוולר' דירג את ישראל במקום ה-18 בעולם כיעד נחשק, והצליח להפתיע גם אותנו, תוך שהמדינה עוברת מדינות תיירותיות פופולריות כמו שוויץ, אוסטריה וצרפת. 

במאמר הבא נדבר על מהו בניית אתר לבית מלון, קצת נתונים ומספרים על תחום התיירות בישראל כולל תיירות פנים ארצית, וגם על הדגשים המיוחדים שחובה שיהיו באתר של בית מלון.

חופשה, טיול

אוהבים נתונים? מי לא 🙂 

המגמה בשנים האחרונות טרום פרוץ הקורונה שהשביתה חלקים מכובדים בתיירות, היא עלייה מתמדת בכמות התיירים לישראל. נכון לשנת 2019, ביקרו בישראל 4.9 מיליון תיירים בישראל. לצורך השוואה רק כעשור קודם נרשמו 2.3 מיליון תיירים בשנה וכעת המספר יותר מהכפיל את עצמו. 
המדינות המובילות בכמות התיירים הינם ארה"ב, רוסיה, צרפת, גרמניה, אנגליה, איטליה, אוקראינה ופולין.
היעדים הפופולריים הם ירושלים ואזור הכותל, ים המלח, תל אביב, אילת, חיפה וצפון הארץ.

גם בכל הנוגע לתיירות פנים עדיין ניתן לראות שתיירות פנים מהווה חלק מרכזי בהכנסות בתי המלון, כך לדוגמא בשנת 2019 הסתכמו הכנסות המלונות בכ-40 מיליארד שקל כאשר 23 מיליארד מתוכם הינם תיירות פנים. 
היעדים הפופולריים לתיירות פנים הינם אילת, ים המלח, טבריה, הגליל ורמת הגולן.

בסופו של דבר הנקודה המרכזית שהתיירות בארץ ממשיכה לצמוח, ולמעט תקופות מתיחות ביטחונית, כמות התיירים ממשיכה לעלות הן לתיירות פנים והן לתיירות חוץ. 

בניית אתר לבית מלון – השקעה שמניבה רווחים

מחקר שנערך לאחרונה הראה שלמעלה מ-70% מהתיירים נעזרים באינטרנט כדי לחפש מקומות לינה וכדי לחפש יעדים תיירותיים. או במילים אחרות, אם אתם כבעלי מלון לא תיהיו באינטרנט, אם עלולים לאבד נתח שוק מכובד של תיירים שיכולים להפוך ללקוחות משלמים של המלון שלכם. 

בניית אתר לבית מלון דורש חשיבה ותכנון נכון של האתר. הן ברמת המסרים השיווקיים אותם תרצו לשדר ללקוחות, והן ברמת הנראות שצריכה להלום את נראות המלון ולשדר את המקום הנוצץ והיעד הנחשק עבור החופשה הבאה של הלקוח. 

בניית אתר למלון | צריח מדיה

דגשים לאתר בית מלון 

בניית אתר לבית מלון כוללת בתוכה מספר עמודים בסיסיים, ועליהם תמיד ניתן להוסיף עמודים נוספים בהתאם לצורך:

  • דף הבית – הדף הראשי הוא חלון הראווה של המלון שלכם. זה המקום להוציא את כל התותחים מהארון ולשדר את המלון כמקום הכי נחשק. בדף הבית יש לשלב גלריית תמונות מקצועיות של המלון, סרטון תדמית במידה ויש, המלצות חמות של מבקרים, מנוע הזמנות אונליין, ספה ופינוקים שהמלון מציע, מידע אודות המלון ודרכי התקשרות.
  • אודות – עמוד אודות הוא לא רק קורות חיים משעממים של מי המלון הוקם, אלא המקום שלכם לתת את כל הסיבות למה להגיע דווקא אליכם.
  • חדרים וספא – במידה וישנם מספר סוגי חדרים וסוויטות, זה המקום להכניס את סוגי החדרים, לספר על הפינוקים שמחכים לאורחים במלון ולגרות את החושים של המבקרים באתר.
  • חדר אוכל – אין כמו ארוחה טובה כדי לגשר בין פערים. תמונות מקצועיות של מנות השף במלון, יכול לחדד את החושים ולהגדיל את כמות הסגירות של הלקוחות במלון. 
  • גלריה – שילוב של תמונות מהמלון, החדרים, החצר המטופחת, האוכל ואף סביבת המלון.
  • המלצות – לקוחות שמשתפים בחוויה חיובית במלון, יכולים לסייע בחיזוק הביטחון של המבקר באתר ולגרום לו לסמוך על המלון וכתוצאה מכך להזמין מכם חדרים לחופשה הבאה שלו.
  • יצירת קשר – עמוד בו יוכלו ליצור קשר עם המלון, לראות מפת הגעה כולל ניווט מהיר בוויז וכיוצ"ב. 

דגשים נוספים: כאמור, חלק גדול מהתיירים הינם מבקרים מחו"ל, ולכן עליכם להתאים את האתר גם לשפה האנגלית ולשפות נוספות בהתאם לצורך.

בנוסף, על האתר לעשות בתמונות אווירה מקצועיות ומרשימות, ולצד זה יש לעשות שימוש בשרתים מהירים וחזקים כדי להקל על זמני טעינת האתר.

אנחנו צריח מדיה

נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם הזדמנויות עסקיות חדשות ואסטרטגיה לבניית אתר לבית מלון מותאמת אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206

קראו גם:

מקורות:

  • משרד התיירות
  • אתר cntraveler
מעוניינים לשמוע עוד על בניית אתר לבית מלון?
השאירו פרטים ונחזור אליכם!

צפו בפרויקטים של בניית אתר לבית מלון

היי, נעים להכיר :)

אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.

כאנשי שיווק הבנו את המצוקה של בעלי העסקים, שמשקיעים לא מעט כסף בפרסום העסק שלהם, אך התוצאות בוששות מלהגיע, ולא תמיד הם יכולים להצביע על נקודה ספציפית שגרמה לפרסום להיכשל. ובכל זאת, זה משהו שחוזר על עצמו שוב ושוב וקיים אצל מרבית העסקים בישראל. ואם נעצור לרגע ונדבר בפתיחות, אז תענו לי רגע בכנות: במה אתם שונים מהמתחרים שלכם? (כן, גם המתחרים שלכם מקצועיים, אמינים ויפים והמחיר שלהם פיקס). בפרסום עם אסטרטגיה מדויקת לעסק שלכם אתם לא רק תיהיו שונים מהמתחרים שלכם, אלא גם תיהיו ההשראה של המתחרים שלכם..

מה זה אסטרטגיה?

צפו בסרטון בו אנו מסבירים הכל

הנחיצות של מיתוג לעסק

נדבר בוואטסאפ
1
אני זמין עבורכם :)
היי, אני שלמה ואני כאן כדי לסייע :)
איך אוכל לעזור?
Call Now Button