בישראל קיימים אלפי חברות ניקיון ועוד עשרות אלפי עסקים עצמאיים המספקים שירותים בתחום הניקיון. לפי ההערכות ענף הניקיון בישראל מעסיק כ-260,000 עובדים ומחזור שוק של כ-18 מיליארד ש"ח בשנה, כאשר מחצית השוק הינו המגזר הפרטי והחצי השני הוא המגזר העסקי. במילים אחרות מדובר בענף רווי ותחרותי, הנלחם על הגדלת נתחי רווח עבור כל לקוח.
במאמר הבא נדבר על בניית אתר לחברת ניקיון, איך בולטים בתוך התחרות, איך מייצרים מנגנון שמייצר לקוחות חדשים מיד חודש, מה צריך שיהיה בתוך אתר של חברת ניקיון וגם על השירות המצוין והניסיון של צריח מדיה.
תשכנעו אותי למה לבחור דווקא בכם
רוב חברות הניקיון מספקות את אותו מוצר – שירותי ניקיון. ברוב המקרים קשה להבחין בהבדל מהותי בין סוגי השירות, למעט מקרים קיצוניים כמו למשל 'חאפרים' שמביאים את הענף לשפל מידי תקופה, הן בכל הקשור לרמת העבודה הירודה והן בכל מה שקשור למחיר הנמוך איתו חברות מנסות ומקצועיות מתקשות להתחרות.
הלקוח הפשוט לא תמיד עושה את המתמטיקה ולא תמיד מבין שהזול יעלה יקר, ולאחר הזמנת חברת ניקיון זולה הוא ייאלץ להזמין שוב חברת ניקיון והפעם לשלם כפול… ולמרות זאת זה משהו שחוזר על עצמו שוב ושוב בענף הניקיון. התפקיד שלכם כחברת ניקיון מקצועית ומנוסה היא להדגיש את החשיבות הנחוצה של חברת ניקיון אמינה, מקצועית ומנוסה וזה בדיוק המהות של בניית אתר לחברת ניקיון. לתת את כל הדגשים החשובים, לספר מי אתם, אילו שירותים מקצועיים אתם מציעים והכי חשוב להביא את הערך המוסף שיש אצלכם בעסק. את הייחודיות שבגללה הלקוח יבחר דווקא בכם.
בניית אתר לחברת ניקיון – הכל קורה באינטרנט
מיד חודש יש בישראל 384,000 חיפושים הנוגעים לכל תחומי הניקיון. כלומר, 384,000 ישראלים שחיפשו שירותים או מידע הקשורים לניקיון מ-15,012 שאילתות בגוגל. במילים אחרות אנשים ולקוחות סומכים על גוגל ומחפשים שירותי ניקיון וחברות ניקיון באינטרנט.
אם תשווקו את עצמכם באינטרנט, באמצעות אתר לחברת הניקיון שלכם מושקע וייחודי שמתאר את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, תוכלו להגדיל את כמות הלקוחות שלכם מידי חודש ולבנות מנוע צמיחה עסקי שימנף את העסק שלכם לגבהים חדשים.
העמודים המרכזיים שצריכים להיות באתר שלכם
לכל עסק יש את הצרכים שלו ואת האופן בו העסק מתקשר עם הלקוחות. העמודים הבאים שאציין אפשר להסתכל עליהם כבסיס ראשוני, כאשר אם יש צרכים נוספים שצריך שיהיו באתר שלכם ניתן להוסיף אותם בנוסף לאלו הבסיסיים:
- דף הבית – העמוד המרכזי של האתר שהוא משמש הפנים שלכם באינטרנט. דף הבית צריך להיות מושחז ומדויק הן ברמת המסר השיווקי אותו תרצו להציג ללקוחות, והן מבחינת מבנה העמוד והסדר בו.
בדף הבית נספר עליכם ועל החברה שלכם, נספר אילו שירותים ומוצרים אתם מציעים ללקוחות, למה לבחור דווקא בכם, וכן נשלב המלצות חמות של לקוחות ואף סרטונים וגלריית תמונות מקצועיות של העסק שלכם. - אודות – דף אודות הוא לא רק מידע היסטורי על העסק וקורות חיים מתי העסק נולד, על בעיקר עמוד שיווקי שבו תספרו על הערכים שלכם, על החזון העסקי ועל ההצלחה שהגעתם אליה עד כה.
- שירותים – זה המקום לפרט את השירותים שאתם מציעים, כמו ניקיון דירות, משרדים, פוליש, ליטוש אבן, ניקיון לאחר שיפוץ ועוד ועוד, והכל בטוב טעם ובשפה פשוטה ונעימה.
- המלצות – עמוד בו תשלבו המלצות חמות של לקוחות, הכוללים המלצות מהדף העסקי בגוגל מפות, מעמוד הפייסבוק, צילומי מסך מתוך הוואטסאפ, סרטוני המלצות ועוד
- גלריה – העמוד בו תוכלו להמחיש את העבודה המקצועית שלכם באמצעות תמונות לפני ואחרי וסרטונים מתוך העבודה.
- מחירון (לא חובה) – חברות ניקיון רבות מבקשות לשלב גם מחירון מסודר של השירותים. אין זה חובה מטעמים מובנים שבהרבה מקרים יש צורך לראות את העבודה ולא להסתמך רק על מידע "יבש". אבל למרות זאת ניתן לשלב מחירון כנקודת התחלה לא מחייבת, אלא רק כאינדיקציה כללית עבור טווח המחירים שלכם.
- יצירת קשר – עמוד בו יוכלו להשאיר פרטים באתר, ליצור קשר טלפונית, במייל או בוואטסאפ וכן מידע אודת מיקום המשרד במידה וישנו כזה.
בניית אתר לחברת ניקיון- אנחנו צריח מדיה
נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה שיווקית חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. לנו ניסיון של בניית עשרות אתרים בתחום הניקיון ועשרות נוספות בקידום ושיווק חברות ניקיון.
אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם אסטרטגיית בניית אתר לחברת ניקיון מותאמת אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206
מאמרים ומדריכים נוספים בצריח מדיה
מקורות:
- ארגון חברות הניקיון בישראל
- כלי ahrefs