בישראל יש 11,000 אדריכלים רשומים, מתוכם כ- 8,500 אדריכלים פעילים, כאשר מידי שנה מתווספים כ- 400 אדריכלים חדשים. הביקוש לאדריכלים עולה משנה לשנה, כך למשל בשנה האחרונה היו למעלה מ-100,000 חיפושים בגוגל בכל הנוגע לאדריכלים וקבלת שירותי אדריכלות.
במאמר הבא נדבר על מהו בניית אתר לאדריכלים, מה חשוב שיהיה בתוך האתר, איך לבלוט בתוך התחרות וגם על השירות המצוין שלנו בצריח מדיה ופרויקטים של בניית אתרים לאדריכלים שבנינו בצריח מדיה.
בניית אתר לאדריכלים – הפנים של העסק שלכם באינטרנט
אתר אינטרנט הוא בראש ובראשונה חלון הראווה של העסק שלכם. מחקרים מראים שאנשים נוטים לבקר באתר אינטרנט של עסק או חברה בטרם יעשו שימוש בשירותי החברה. אתר טוב הוא אתר המספר את הסיפור שלכם בצורה הטובה יותר, מפרט על היתרונות העסקיים שלכם, ומדגיש את הבידול העסקי שלכם ונותן ללקוח את כל הסיבות למה לבחור דווקא בכם.
לקוח פוטנציאלי שיבקר אצלכם באתר ויתרשם לטובה מהשירותים שלכם, הוא לקוח עם אחוזי סגירה גבוהים יותר מאשר לקוח שביקר באתר מקרטע שאינו בהיר למשתמש. ולכן הדגש המרכזי בבניית אתר לאדריכלים הוא ליצור חווית משתמש ברמה גבוהה, עם הסברים מפורטים עליכם ועל השירותים שלכם תוך הדגשת התועלות שיצאו ללקוח כאשר יעשה שימוש בשירותים שלכם.
מה חשוב שיהיה בתוך האתר
בניית אתר לאדריכלים כולל בתוכו מספר אלמנטים חשובים שהאתר צריך להכיל כדי להרשים לטובה את הלקוח ולהציג באור חיובי את העסק או החברה שלכם. הנה כמה עמודים שצריך שיהיו בתוך האתר:
- דף הבית – העמוד המרכזי של האתר שהוא משמש הפנים שלכם באינטרנט. בדף הבית נספר עליכם ועל החברה שלכם, נספר אילו שירותים ומוצרים אתם מציעים ללקוחות, למה לבחור דווקא בכם, וכן נשלב המלצות חמות של לקוחות, גלריית בין לקוחות ופרויקטים נבחרים לדוגמא שביצעתם בעבר עבור לקוחות.
- אודות – זה המקום לספר מי אתם, כיצד התחלתם את המסע העסקי, אודות בעלי החברה, וכן נדבר על החזון העסקי שלכם.
- שירותים – נפרט את רשימת השירותים המלאה של העסק שלכם, נבליט את התועלות שיש בכל שירות שאתם מציעים, ונדגיש את הבידול שלכם ולמה לבחור דווקא בכם.
- המלצות – לקרוא המלצות של לקוחות מרוצים שעבדתם איתם בעבר, מחזק את תחושת הביטחון של הלקוח ונותן סיבה לעבוד דווקא איתכם.
- פרויקטים – כאן תוכלו להציג בגאווה חלק מהעבודות אדריכלות שביצעתם בעבר עבור לקוחות, ולהוסיף עוד נדבך חשוב בחווית המשתמש של הלקוח באתר שלכם שמטרתו כאמור לגרום ללקוחות לעבוד דווקא איתכם.
- בלוג – הבלוג משמש במה עבור העסק. בבלוג ניתן לשלב מידע אינפורמטיבי כגון שירותים חדשים שאתם מכניסים לעסק, שינויים בשעות הפעילות של המשרד וכיוצ"ב, וכן תוכלו לשתף מידע ומדריכים מקצועיים הנוגעים בתחום האדריכלות.
- יצירת קשר – טלפון להתקשרות, כתובת מייל, טופס השארת פרטים ודרכי הגעה למשרד שלכם.
בניית אתר לאדריכלים עם צריח מדיה
נעים מאוד, אנחנו צריח מדיה ומה שאנחנו עושים הכי טוב זה לבנות אסטרטגיה שיווקית חדה, בועטת ומבדלת שמתאימה בדיוק לעסק שלכם. לנו ניסיון עשיר עם בניית אתר לאדריכלים ובדגש על חווית משתמש גבוהה שתגדיל את אחוזי המכירות של העסק שלכם.
אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נוכל להכיר ולבחון יחד איתכם אסטרטגיית בניית אתרים מותאמת אישית עבורכם. אפשר ליצור איתנו קשר כאן או בטלפון 058-4458206