חברות וארגונים נוהגים להזמין מרצים מידי תקופה. ואכן, מחקרים מראים כי הרצאות בחברה ופעילויות משותפות מגבשים את הצוות ומעלים את רמת הפרודוקטיביות של העובדים ואת המוטיבציה של העובדים כלפי החברה.
אחד המדדים החשובים ביותר לבחירת סוג מרצה (שני רק לאחר המלצה חמה על מרצה), היא צפייה בחלקי הרצאות לדוגמה בהם ניתן להתרשם מהמרצה ולבחון את כדאיות הזמנת המרצה אליהם לחברה.
במאמר הבא נדבר על נראות ונוכחות חובה באינטרנט של מרצים, ואיך ליצור בידול בתוך האוקיינוס של המרצים השונים וסגנונות ההרצאות השונות.
הרצאה טובה צריכה מרצה טוב ומרצה טוב צריך הרצאה טובה
אתם מרצים בעצמכם. אתם מכירים את המשפטים הללו ואת חלקם של המשפטים הללו אתם יוצרים בעצמכם. ובכל זאת, לא אחת ניכר שיש פער בין ההבנה שלכם כמרצים בכל הנוגע לשיווק האישי שלכם, לבין הפעילות בשטח.
בסופו של דבר מעבר לכך שצריך הרצאה טובה, וצריך מרצה טוב, צריך מעל הכל לשווק אתכם. כי הרצאה טובה ומרצה טוב לא שווים הרבה אם אין קהל שמאזין להרצאה ולוקח חלק בפעילות שלכם.
בסופו של דבר, פעילות שיווקית אינטנסיבית שאינה נוגעת רק בקהל ההרצאה, יכולה להוות מפתח מרכזי לפרסום שלכם ולחשיפה לקהלים חדשים, ואני אמחיש:
נניח ולאחר כל הרצאה אתם נוהגים לספר על הרצאות נוספות שלכם, לפזר כרטיסי ביקור לכל עבר ואולי אפילו לחלק דוגמית מהספר שלכם. כל זה מצוין והוא חובה לכל מרצה. אבל מעבר לכך שהצלחתם לגעת בחלק מקהל המאזינים שלכם, עדיין מדובר בכמות קטנה יחסית של אנשים שנחשפו אליכם.
אז מה עושים? בניית אתרים למרצים עם בידול וקונספט ייחודי
המטרה של בניית אתרים למרצים היא לא רק לשמש כרטיס ביקור דיגיטלי, אלא גם לשמש בחלון הראווה שלכם ולייצג נאמנה את הפעילות וההרצאות שלכם. ולכן, את האתר שלכם נבנה בהתאם לסגנון ההרצאות ובהתאם לסוג המרצה וכך גם השפה התקשורתית עם הגולשים תיהיה בהתאם אליכם. כלומר, אם שפת ההרצאה פונה בגוף יחיד ובשפה חברית, כך גם האתר שלכם יהיה. או אם אתם הסמכות המקצועית של המאזינים והשפה היא רבים גוף שלישי, כך גם האתר יישר קו עם השפה שלכם.
מעבר לכך, את האתר נעשיר בקטעי סרטונים ובדוגמאות הרצאות שיהוו חותמת איכות להרצאה, ונשלב המלצות חמות ובוערות של לקוחות מרוצים שיהוו אף הם חותמת נאמנות אליכם.
בסופו של דבר, בניית אתרים למרצים דורש חשיבה אסטרטגית כיצד לפעול, הרבה מעבר להיותו כרטיס ביקור דיגיטלי.
אנחנו צריח מדיה ואנחנו בונים אסטרטגיה
בניית אתרים למרצים אפשר גם בחינם… אתרים שמבדלים אתכם מהמתחרים שלכם, זו כבר המומחיות של צריח מדיה.
בצריח מדיה אנו מציעים בניית אתרים עם אסטרטגיה וכאשר הדגש הוא על מסר חד, קולע ומבדל, כזה שיגרום לכם לבלוט אצל הלקוחות שלכם עמוק בתוך התחרות הגואה.
בנוסף, לקוחות צריח מדיה נהנים גם באחסון האתר למשך שנה במתנה! וגם מקבלים תמיכה וליווי לאורך כל הדרך.